آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 13:56   |   کد مطلب: 30215
یک نماینده ادوار مجلس، کرباسچی را اولین متخلف بزرگ اقتصادی کشور خواند و گفت: برای اصلاح طلبان فرقی نمی‌کند که آقای کرباسچی چه عملکرد و چه نقشی در اقتصاد و یا مفاسد آن داشته ، بلکه مهم همین است که ایشان حلال مشکلاتشان باشد و آنان با تصاحب مجلس دهم می‌خواهند از بلندگوی رسای مجلس برعلیه نظام سخن بگویند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت الاسلام و المسلمین علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در پاسخ به این سؤال که یکی از شعارهای اصلاح طللبان مبارزه با مفاسد اقتصادی است و چرا شخصی مانند کرباسچی که یک مفسد اقتصادی است، در مرکز فعالیت‌های انتخاباتی قرار می‌گیرد، گفت: آنچه از اصلاح‌طلبان به جا مانده و مشاهده می‌شود، قول بدون فعل است؛ یعنی سخنانشان با عملشان متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه از بسیاری از اصلاح طلبان دیده شد که گفتاری دلسوزانه، مردمی و حتی مبارزانه دارند، اما در عمل برعکس عمل می‌کنند، افزود: نمونه ای از این اصلاح طلبان، کسانی هستند که در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ حضور داشته و ادعا داشتند، اما امروز به نیکی از این شیطان یاد می‌کنند  و کدخدا را مشکل گشا دانسته و بعضا" به عنوان عوامل نفوذی دشمن در بین انقلابیون و نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس از آقای کرباسچی به عنوان اولین مفسد اقتصادی یاد کرد که توسط محسن اژه‌ای محاکمه شد و گفت: مردم عملکرد مفسدان اقتتصادی را فراموش نکرده اند و میدانند که این مفاسد از کجا آب می‌خورد؛ شاید برخی از مفاسدان اقتصادی مطرح و یا محاکمه نشده باشند، اما به خوبی در بین مردم شناخته شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه برای اصلاح طلبان مفاسد اقتصادی مهم نیست بلکه آنچه برای آنان مهم جلوه می‌کند، هدف است،  افزود: این هدف همان  پیروزی است که به هر وسیله به دنبال آن هستند و یکی از راه‌های پیروزی خود را رأی مردم می‌دانند.

 

زادسرجیرفتی ادامه داد: آنان توجهی به اینکه این رأی آوری به چه قیمت باشد، ندارند، برای آن‌ها مهم نیست رادیوهای بیگانه، ماهواره‌ها از آنان حمایت می‌کنند یا نه، و تنها خیز برداشته اند که مجلس دهم را تصاحب کنند، تنها به دنبال این هستند که وقایع شوم مجلس ششم را تکرار کنند.

 

وی یادآور شد: اصلاح طلبان در لباس دوستی به دنبال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند و می‌خواهند با تصاحب مجلس دهم  از بلندگوی رسای آن برعلیه نظام سخن بگویند.

 

نماینده ادوار مجلس غلامحسین کرباسچی را اولین متخلف بزرگ اقتصادی در ایران دانست و گفت: این مفسد اقتصادی  با قدرت شهرداری تهران تخلفات زیادی را موجب شد و اقتصاد کشور را متلاطم کرد، نه تنها به تهران ظلم کرد بلکه به اقتصاد کشور نیز ضربه سنگینی وارد کرد، و امروز نه ظلم ایشان به تهران قابل جبران است و نه ضربه به غیر نظام اقتصادی.

 

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان به این که آقای کرباسچی چه عملکردی داشته و چه نقشی در اقتصاد کشور و یا مفاسد آن داشته، ندارند، گفت: ایشان مشکلات آنان را حل می‌کند و برنامه ریزی‌ها را برایشان انجام می‌دهد و آن هم بر مبنای آنکه هدف وسیله را توجیه می‌کند، اشکالی در آن نمی‌بینند.

 

زادسرجیرفتی ادامه داد: برای اصلاح طلبان مهم نیست که چه کسی لیست مجلس دهم را تهیه می‌کند؛ فرقی نمیکند  آقای کرباسچی باشد یا یک فتنه‌گر دیگر؛

 

وی اذعان داشت: اصلاح طلبانی که دولت نهم و دهم را به مدت سه سالی است به رگبار بسته و مفاسد اقتصادی را مطرح می‌کنند، خودشان بزرگترین فسادهای اقتصادی را داشته اند؛  کارشان به جایی رسید که به خاطر مسائل مالی جیره‌خوار آل سعود و بنیاد سوروس شدند.

 

زادسرجیرفتی تفکرات اصلاح طلبان را تفکرات سکولاریسم خواند و گفت: آنان دین را از سیاست جدا دانسته و عملکرد نظام جمهوری اسلامی قبول ندارند و اینان به دنبال حکومتی مانند حکومت ترکیه هستند و بیشتر به عنوان جاده صاف کن عوامل آمریکا و نفوذ آنان در نظام هستند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal