آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 15:02   |   کد مطلب: 30233
رئیس پليس آگاهي انتظامي استان:
5 کيلو طلای قاچاق در همدان کشف شد
رئیس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از شناسايي و انهدام بزرگترين باند قاچاق طلا و کشف مقدار 5 کيلو و 170 گرم و 480 سوت طلاي ذوب شده در همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از نافع، سرهنگ رضا زارعي گفت: به دنبال خبری مبنی بر فعاليت گسترده قاچاقچیان در زمينه قاچاق مواد دخاني و طلا رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس مشخص شد سر شاخه قاچاقچيان در کشور طلاهاي 18 عيار کشور را به صورت شمش در پوشش خانواده از تهران به مريوان انتقال و از آن طريق به کشور عراق تحويل مي دهد و به عوض طلاهاي قاچاق شده، سيگار خارجي قاچاق را خريداري و به صورت قاچاق وارد کشور مي نمايد.

زارعی اظهار کرد: با اقدامات فني و اطلاعاتي زمان و مسير حرکت متهم شناسايي وخودرو نامبرده در پليس راه همدان به کرمانشاه شناسايي و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد که در این عملیات نامبرده به همراه یک نفر خانم دستگیر شد.

وی بیان کرد: پس از توقيف خودرو و هماهنگي هاي قضايي صورت گرفته با مرجع قضايي، خودرو به همراه متهمان جهت بررسي دقيق به اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز منتقل شدند که در بازرسی از خودرو مقدار تقريبي 5 کيلو 170 گرم 480 سوت طلا کشف شد.

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal