آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 15:23   |   کد مطلب: 30427
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: اين مراسم امروز‌ در 1260 مدرسه استان و در 13 اسفندماه با برپايي پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در مساجد، ميادين و معابر و 14 اسفندماه در پايگاه هاي نماز جمعه سراسر استان برگزار مي‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل  نافعاز  جعفر چهرقانی در گفتگو با ما، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در همدان اظهار کرد: برگزاری جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها با شعار " بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری" با هدف فرهنگ سازی و احیای سنت های حسنه  اسلامی و تقویت همبستگی اجتماعی در بین نسل های مختلف و مدد گرفتن از افراد خیر و نیکوکار  جهت کمک به نیازمندان جامعه همچون سالهای گذشته در هفته احسان و نیکوکاری در همدان برگزار می شود.

وی افزود: در جهت فرهنگ سازی این امر در نسل جوان به خصوص دانش آموزان و تقویت احساس همدردی و هم نوایی آنان با دانش آموزان هم سن خود، امروز در 1260 مدرسه استان با ارائه قریب به  280 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان با همکاری مدیران و همکاران آنان این مراسم برگزار گردید که این هدایا جهت کمک به دانش آموزان نیازمند می باشد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: روز پنج شنبه 13 اسفند برگزاری جشن را در میادین اصلی شهرها و پایگاههای بسیج و مساجد و در روز جمعه این مراسم در بخشی از میادین اصلی شهر و مصلاهای جمعه استان همدان برگزار خواهد شد.

چهرقانی به تعداد پایگاه‌های پیش‌بینی شده برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: 46 پایگاه اصلی در میادین شهر برای جمع‌آوری هدایای مردمی و 155 پایگاه هم توسط بسیج و هیئت امنای مساجد و 21 مرکز نیکوکاری استان هم برای کمک به نیازمندان محدوه خود فعال می باشند.

وی  گفت: مردم خیر استان همدان می توانند از طریق فضای مجازی هدایای خود را به شماره حساب 50005 نزد بانک ملی و یا شماره کارت 6037991899540516 از طریق خود پردازها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت www. Emdad.ir/epd و www. Emdad.ir/nikookari و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری #3333*733* و یا #8877* که  بعد از آن با شماره گیری پیش شماره استان همدان خیرین می توانند  هدایای خود را به هر شهری که تمایل داشتند واریز کنند.

چهرقانی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده سال گذشته در جشن عاطفه‌ها را 17 میلیارد و 730 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از کمک  های افراد خیر و نوعدوست و رسانه های همدان در احیای این امر تشکر می کنم.

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal