آخرین اخبار

15. اسفند 1400 - 9:37   |   کد مطلب: 41632
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از برپایی جشن نیکوکاری در این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور از ۱۴ اسفندماه تا آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد اظهار کرد: هر ساله در آستانه عید نوروز خانواده‌های نیازمند با مشکلات بیشتری مواجه هستند، برپایی جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری، زمان مناسبی را برای مشارکت خیران و کمرنگ کردن مشکلات نیازمندان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های قبل و هم‌زمان در سراسر کشور جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمک‌های نیکوکاران به این سه روز محدود نخواهد شد و تا ۲۵ اسفند ادامه می‌یابد، افزود: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با حضور در ۳ پایگاه این شهرستان و در میعادگاه نماز جمعه، با مشارکت خود نشاط شروع سال جدید را بین محرومان تقسیم کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری در مدرسه شهید صوفی به‌صورت نمادین برگزار شد و با توجه به نامه اداره آموزش و پرورش در شش آموزشگاه برخوردار در حال برگزاری است.

لطفی با اشاره به اینکه صد در صد کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در این ایام در کمترین زمان ممکن به نیازمندان همان شهرستان، منطقه و محل اهدا خواهد شد، یادآور شد: تاکنون مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی این مراسم جمع‌آوری شده است.

ایکنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal