آخرین اخبار

12. فروردين 1395 - 13:52   |   کد مطلب: 30590
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صحبت هاشمی رفسنجانی که در زمان مقابله با صدام فرمانده جنگ بود به این معنی است به خوبی آگاهی دارد که قدرت دفاعی کشور باید در سطحی باشد که هیچ قدرت و ابر قدرتی طمع تجاوز به ایران را نکند لذا هاشمی باید هر چه سریع تر مواضع خود را مشخص کند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از  " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا "احمد سالک کاشانی در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص اینکه « افرادی که می گویند دنیای امروز دنیای مذاکره است نه موشک یا جاهل اند یا خائن» اظهار کرد: بر طبق قوانین شرع مقدس اسلام فصل الختام امام است و در زمان غیبت کبری امام زمان ( ع ) این مسئولیت به عهده ولی امر مسلمین است چرا که محور حاکمیت دینی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: بر اساس اصل 110 قانون اساسی تدوین و تبیین سیاست های نظام بر عهده ولی امر مسلیمن است و همه حتی مراجع در زمانی که ولی امر مسلمین حکمی صادر می کنند موظف هستند از ایشان اطاعت کنند.

سالک کاشانی خاطر نشان کرد: محور و ملاک حرکت انقلاب اسلامی در طول این 37 سال بر عهده حضرت امام خمینی ( ره) و بعد هم امام خامنه ای بوده، هست و خواهد بود و این اساس بحث و مبنای منطقی، حقوقی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری مدتی است که از مواضع چپ و راست یا همان اصلاح طلب و اصولگرا عبور کردند و میدان بحث بین انقلابی و ضد انقلاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روحیه انقلابی گری و انقلابی ماندن باید تقویت شود، اذعان کرد: تمام فرمایشات و هدایت های مقام معظم رهبری مبتنی بر تقویت روحیه انقلابی گری است، بنابراین هر کسی ولو هاشمی رفسنجانی که در حال حاضر به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسئولیت هستند نمی توانند خارج از سیاست ها و مطالب رهبری حرکت داشته باشند.

سالک کاشانی با اشاره به صحبت هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه گفت و گوی آینده جهان فقط مذاکره است و موشکی نیست، عنوان کرد: این صحبت درست در مقابل نقطه نظرات قانون اساسی و مقام معظم رهبری است، هاشمی رفسنجانی می داند برای بیرون راندن دشمنان و برخورد با آن ها نیازمند به یک قدرت دفاعی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: هاشمی رفسنجانی در زمان مقابله با صدام  فرمانده جنگ بود و این صحبت ها  یعنی اینکه رفسنجانی به خوبی آگاهی دارد که قدرت دفاعی کشور باید در سطحی باشد که هیچ قدرت و ابر قدرتی طمع نکند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه چپ داشته باشد و این نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه ابراز کرد: وقتی هاشمی رفسنجانی می داند باید قدرت دفاعی ما در قالب موشکی و الکترونیک و سایر مسائل تقویت شود دلیلی ندارد که انسان عقب نشینی کند و بگوید دنیا فقط دنیای مذاکره است نه موشک.

سالک کاشانی در پایان تشریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار زیبا تفسیر فرمودند که اگر این صحبت ها از روی نا آگاهی است که جا دارد بررسی شود و اطلاعات خود را بیشتر کنند و اگر از روی آگاهی مطرح می شود این خیانت به نظام جمهوری اسلامی است و به نظر من این صحبت های هاشمی یک انحراف در فرمایشان امام خمینی ( ره ) است و باید هر چه سریع تر مواضع خود را اصلاح و مشخص کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal