آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 12:36   |   کد مطلب: 30760
مدیر کمیته‌امداد امام خمینی(ره) اسدآباد خبر داد
364 یتیم اسدآبادی زیر حمایت 2200 حامی
مدیر کمیته‌امداد امام خمینی(ره) اسدآباد تا کنون با جذب دو هزار و 200 نفر حامی مبلغ هشت میلیارد و 630 میلیون ریال کمک به 364 یتیم در اسدآباد پرداخت شده است.

 محمد نوشادی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با ارائه گزارش عملکرداین نهاد، با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام  و محسنین، اظهار کرد: این طرح یکی از طرح های مهم در کمیته امداد است که مورد استقبال خوب مردم و خیرین قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه در این طرح خیرین و نیکوکاران به جامعه ایام کمک‌های خوبی را دارند، افزود: تا کنون توانسته ایم با جذب دو هزار و 200 نفر حامی مبلغ هشت میلیارد و 630 میلیون ریال  کمک را به ایام بدهیم.

 

مدیر کمیته‌امداد امام خمینی(ره) اسدآباد خاطرشان کرد: هم اکنون 364 یتیم زیر حمایت هستند که البته 143 خانواده دارای سرپرست بیمار در سال‌جاری نیز جذب این طرح شدند.

 

وی از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) را پرداخت وام‌های قرض الحسنه به تعداد 568 مورد  با مبلغ شش میلیارد و 600 میلیون ریال به نیازمندان دانست.

 

نوشادی مقدم با بیان اینکه پرداخت وام خیرین جهت کمک به نیازمندان طرح جدیدی است که در حال اجرا است، افزود: این طرح با استقبال خوب خیرین روبرو شده  که در سال گذشته  تعداد 43 مورد وام  جهت مشکل گشایی محرومین به خیرین پرداخت شده است.

 

وی همچنین در بخش فرهنگی این نهاد نیز 674 دانش آموز و 120 طلبه و دانشجو ی تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: در این بخش در سرفصلهای مختلف فرهنگی از جمله کمک به هزینه تحصیلی، برگزاری دوره های آموزش علمی، خانواده، مشاوره َ برپایی کانونهای فرهنگی  اردوهای زیارتی فعالیت داشته است.

 

 مدیر کمیته‌امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از پراخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: برای کمک به خرید یا احداث مسکن مددجویان شهری مبلغ 150 میلیون ریال مساعدت بلاعوض صورت می گیرد.

 

وی در بخش مسکن روستایی هیچ محدویتی از نظر تعداد متقاضیان وجود ندارد و مددجویان میتوانند با دریافت وام مسکن مقام روستایی از کمک 50 تا 70 میلیون ریالی کمیته امداد بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal