آخرین اخبار

29. فروردين 1395 - 7:30   |   کد مطلب: 30799
منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انجام خدمت صادقانه سرلوحه کار مدیران شهرستانی باشد، گفت: امسال باید سال اقدام عملی برای مسئولان اسدآباد باشد.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ گفت: در طی مدت‌های اخیر مشغول ارزیابی کارنامه  مدیران فعلی شهرستان بوده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: هدف کلی ما در این دوره پرهیز از سیاسی‌بازی در انتصابات است و سعی داریم مدیرانی انتخاب کنیم که فقط به فکر ارائه خدمت صادقانه به مردم باشند.

 

این منتخب مردم اسدآباد در خانه ملت با اشاره به شعار امسال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» خاطرنشان کرد: امسال سال اقدام عملی مسئولین اسدآباد است و همه باید تلاش کنند تا بتوانیم خدماتی مناسب در شأن ملت  دیارسیدجمال ارائه نمائیم.

 

وی در ادامه افزود: برخلاف شایعات مطرح شده در سطح شهر هزینه تبلیغات انتخاباتی من میلیاردی نبوده و این موارد شایعاتی بیش نیست.

 

رنجبرزاده افزود: هزینه تبلیغات من در زمان انتخابات چیزی بالغ بر 160 میلیون تومان بود که آن نیز صرف هزینه‌های جاری ستاد شده است.

 

وی درباره حذف بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز گفت: مبنای اولیه این موضوع ایجاد بیمارستانی نوساز به جای این مرکز است که در صورت تکمیل آن به تدریج باید خدمات ارائه شده در بیمارستان امیرالمؤمنین به مرکز جدید منتقل شود.

 

این منتخب مجلس دهم افزود: تا زمانی که بیمارستان جدید تکمیل نشده باشد این انتقال ممکن نیست.

 

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وجود مدیرانی یکدست و هماهنگ به تسریع در پیشرفت شهر کمک خواهد کرد و اگر بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم، می‌توانیم بگوییم به نکات مطرح شده در قالب شعار سال اقدام کرده ایم.

 

وی همچنین یادآور شد: ثبات و توسعه اقتصادی، حمایت از تولید و مصرف، تقویت بازار مصرف، رفع مشکل بیکاری، اصلاح الگوی مصرف و تقویت عرصه های گوناگون در اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این دوره در اولویت کاری من قرار دارند.

 

رنجبرزاده در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم د مجلس جدید شاهد افزایش نقش نظارتی نمایندگان باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه نمائیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal