آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1395 - 12:40   |   کد مطلب: 30977
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای اسدآباد از ارائه آموزش مهارتی به 3400 نفر در مراکز فنی و حرفه‎ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، یعقوب فشخورانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای برادران شهرستان اسدآباد در طی یک سال گذشته بیش از 3 هزار و 400 نفر آموزش‎های مهارتی به افراد جویای کار و متقاضیان آموزش مهارتی ارائه کرده است.

 

وی گفت: این آموزش‎ها معادل 569 هزار و 244 نفرساعت در قالب 314 دوره آموزشی بوده که در 30 کارگاه شامل مرکز ثابت، آموزشگاه آزاد، پادگان، سیار شهری و روستایی، جوار دانشگاهی، صنایع و ندامتگاه اجرا شده است.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری 62 هزار نفرساعت آموزش روستایی در اسدآباد گفت: این اقدام با هدف رعایت عدالت آموزشی صورت گرفته است.

 

این مسئول ادامه داد: در این مدت 21 دوره آموزشی در قالب 21 کارگاه و نزدیک به 316 نفر معادل 56 هزار و 280 نفرساعت برگزار شده است.

 

فشخورانی در بخش دیگری از سخنانش تعداد آموزشگاه‌های آزاد فنی را 6 آموزشگاه دانست که به 688 نفر معادل 103 هزار و 737 نفرساعت از این طریق ارائه خدمات آموزشی صورت می‎گیرد.

 

وی تصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای خواهران شهرستان اسدآباد در یک سال گذشته حدود یک‎هزار و 464 نفر آموزش مهارتی به بانوان این شهرستان ارائه شده است.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان اسدآباد افزود: این آموزش‌ها معادل 263 هزار و 147 نفرساعت در قالب 97 دوره آموزشی بوده که در بخش طراحی دوخت، صنایع دستی، صنایع چرم، طراحی و نقشه کشی، قالی بافی و نقشه کشی و طراحی اجرا شده است.

 

وی با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال، عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را با مهارت‎آموزی و کارآفرینی دانست و گفت: امسال برنامه‎های فنی و حرفه‎ای در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal