آخرین اخبار

28. فروردين 1395 - 11:25   |   کد مطلب: 30791
رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای اسدآباد:
لازمه اقتصادمقاومتی مهارت‎آموزی است
رئیس فنی و حرفه‌ای اسدآباد با بیان اینکه برای تحقق شعار اقتصادمقاومتی باید مهارت و آموزش را سرلوحه کارها قرار داد، گفت: متناسب با نیاز متقاضیان، رشته‎ها را تعریف می‌کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال یعقوب فشخورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار آموزش و مهارت‌آموزی افراد جامعه را در پیش گرفته‌ایم.

 

وی آموزش را نوعی سرمایه‌گذاری خواند و افزود: مسلم است که فراگیری آموزش آن هم آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد دارد چراکه با داشتن مهارت افراد می‌توانند وارد عرصه اقتصادی شوند.

 

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای اسدآباد ادامه داد: داشتن مهارت، کلیدی‌ترین عامل در موفقیت هر بنگاه اقتصادی است که ما در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این مهارت را به افراد ارائه می‌دهیم.

 

وی ارتقای سطح مهارتی را باعث افزایش اعتماد به نفس در بین افراد و استمرار در رونق کسب و کار دانست و افزود: اگر چه فرآیند آموزشی نیاز به اعتبارات مورد نیاز خود دارد ولی با همدلی، همراهی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، امکان توسعه آموزش‌های مهارتی قابل دسترس است.

 

فشخورانی یادآور شد: برنامه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان متناسب و منعطف با نیاز و براساس ظرفیت‌ها و درخواست متقاضیان است.

 

وی با بیان اینکه رشته‌های مختلفی در 2 مرکز فنی و حرفه‌ای اسدآباد و آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان آموزش داده می‌شود، افزود: متناسب با نیاز متقاضیان رشته‌ مهارتی تعریف و کلاس آموزشی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal