آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 11:43   |   کد مطلب: 31088
امام جمعه اسدآباد فعالیت امدادگران و نجاتگران را یک توفیق بزرگ خواند و گفت: اعتقادات دینی این قشر بی مزد باید در کنار فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ تقویت شود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در دیدار با اعضای جمعیت هلال احمر اسدآباد، ضمن تبریک هفته هلال احمر از زحمات آنان در واحد امداد و نجات، امور جوانان و داوطبان قدردانی کرد و گفت: کم و کیف کار امدادگران در اسدآباد با وجود گردنه پر و پیچ خم و حادثه خیز قابل مشهود و لمس است.

 

وی با بیان اینکه یکی از توفیقات جمعیت هلال احمر خدمت به خلق است، گفت: گره گشایی از مشکلات، دل گرم کردن و دلجویی از یک نیازمند و مصیب دیده  نمونه ای عالیتهای شایسته اعضای جمعیت هلال احمر است.

 

حسینی‌مجد از امدادگران خواست با تقویت اعتقادات دینی خود سیره و روش ائمه اطهار را در اولویت کار خود قرار دهند و از آنان الگو بگیرند.

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای یک ساله این جمعیت در شهرستان تصریح کرد: این جمعیت در راستای اهداف بشردوستانه اقدامات مهمی را انجام داده است.

 

علیرضا صالحی با اشاره به برنامه های هفته هلال احمر، افزود: اصلی‌ترین برنامه هفته هلال احمر در 24 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که آن انتخابات مهم و تأثیرگذار در برنامههای جمعیت هلال احمر خواهد بود.

 

 وی در پایان سخنان خود نیز برپایی کوهپیمایی کانون‌های دانشحویی، برگزاری مانور نه به  تصادفات جاده ای، نمایشگاه تجهیزات امدادی و عکس در دانشگاه، تجلیل از نجاتگران نمونه استانی ، غباروبی مزار شهدا، شرکت امدادگران در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه و برگزاری چهارمین دوره انتخابات هلال احمر را از برنامه‌های این هفته جمهیت در شهرستان دانست.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal