آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 31374
امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: مردم از این هفته که فعالیت نمایندگان مجلس آغاز شده، منتظر دستاورها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و به دور از سیاسی کاری و جناح بازی آنان هستند.

به گزارش آوای سیدجمال حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسدآباد نمازگزاران را به داشتن تقوا و دوری از گناهان توصیه کرد و با اشاره به رحلت امام خمینی (ره)، تصریح کرد: امروز 27 سالگرد ارتحال این شخصیت بزرگ و فیلسوف جهانی است که برای ما ایرانیان و حتی جهان اسلام روز غم باری است.

وی با اشاره به شخصیت بزرگ امام راحل بر معرفی این چهره انقلابی به جهانیان تأکید کرد و گفت: نباید آرمان‌ها و رهنمودهای برگ امام(ره) فراموش شود و باید به پرداختن به ابعاد مختلف زندگانی ایشان موجب شناساندن آن به جهان شد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان بر برخورد نیروای انتظامی، دستگاه قضائی با افراد روزه خوار ، گفت: این ماه؛ ماه قرآن و برکت است که باید به نحوه احسنت از آن بهره جست.

وی با اشاره به آغاز کار مجلس دهم، گفت: در اسفندماه سال گذشته مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند و امروز نمایندگان مجلس باید با تلاش و تصویب مصوبات قانونی مناسب در حل مشکلات مردم قدم بردارند.

حسینی مجد افزود: از امروز مردم منتظر دستاورها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و به دور از سیاسی کاری و جناح بازی هستند.

وی افزود: آنچه که به رونق اقتصاد، دانشگاه، مساجد و دین و دنیای مردم مربوط می‌شود، باید با خدمت نمایندگان حل و فصل شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان هم در قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه هر کسی با خدا باشد و قدم در راه و رضای او بردارد، خداوند کمکش می‌کند، گفت: امام با خدا بود و ر ای رضای او کار کرد.

حجت الاسلام جوادی خاطرنشان کرد: امام(ره) مردی خدایی بود و با توکل و ایمان به او توانست انقلاب را به پیرزی برساند و تا این زمان مادگار بماند.

وی با بیان اینکه امروز می بینیم که بعداز گذشت 27 سال از رحلت امام(ره)، هنوز یاد و خاطره او در دلها زنده است و این نشان میهد که ایشان انسان با خدایی بوده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal