آخرین اخبار

16. مهر 1397 - 8:07   |   کد مطلب: 31404
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از تشکیل ۱۵ کمیته در ذیل ستاد اربعین این شهرستان خبر داد و افزود: ۳ ایستگاه صلواتی برای رفت و ۳ ایستگاه صلواتی برای برگشت زائران اربعین حسینی در ‌شهرستان اسدآباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایکنا از همدان، یزدان آزرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد امروز، ۱۵ مهرماه در ستاد اربعین شهرستان اسدآباد بیان کرد: ۳ ایستگاه صلواتی برای رفت و ۳ ایستگاه صلواتی برای برگشت زائران اربعین حسینی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی شهید قهاری در گردنه اسدآباد، خیمه الزهرا در پارک ملت و سیدالشهدا(ع) در جنت‌آباد ایستگاه‌های پیش‌بینی شده برای رفت و ایستگاه صلواتی شهید قهاری گردنه، سیدالشهدا در جنت‌آباد و شهید همدانی و شهدای اسدآباد در میدان آزادگان ایستگاه برگشت پیش‌بینی شده برای استقبال از زائران اربعین در این شهرستان خواهد بود.

آزرمی همچنین از تشکیل ۱۵ کمیته در ذیل ستاد اربعین این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کمیته‌های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، عمرانی و زیرساختی، حمل و نقل و انرژی، اطلاع‌رسانی، ایمنی و حوادث، امنیتی و انتظامی، امدادونجات، نظارت و بازرسی و کمیته مردمی از جمله کمیته‌های تشکیل شده در ذیل ستاد اربعین این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین حسینی با کمک کمیته‌های تشکیل شده یک ستاد تسهیل‌گر و پشتیبانی‌کننده ایستگاه‌های صلواتی در ابعاد مختلف خواهد بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حکم ابلاغی و مجوز مسئولان ایستگاه‌های صلواتی شهرستان برای فعالیت و راه‌اندازی ایستگاه‌های پیش‌بینی شده صادر شده است.

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه با تأکید استان باید از پراکندگی و افزایش ایستگاه‌های صلواتی به علت ارتقاء کیفیت خودداری شود، یادآور شد: در صورتی‌که افرادی بخواهند در ذیل ستاد اربعین فعالیت کرده و متقاضی راه‌اندازی ایستگاه صلواتی با مجوز رسمی به غیر از ایستگاه‌های صلواتی پیش‌بینی شده باشد باید با هماهنگی لازم تلفیقی عمل شود در غیر این‌صورت ممکن نخواهد بود.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal