آخرین اخبار

18. آبان 1397 - 18:10   |   کد مطلب: 31530
امام جمعه شهر اسدآباد گفت: اسدآباد در زمینه وقف ضعیف و از کمترین موقوفات برخوردار است

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به درس‌هایی از قران، بر تبعیت از دستورات الهی تأکید کرد و گفت: از راه‌های رسیدن به تقوا، دوری از هواهای نفس است که باید در این زمینه مراقب بود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، وقف را صدقه جاری دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه اسدآباد در زمینه وقف ضعیف و از کمترین موقوفات برخوردار است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به پمپ بنزین موقوفه مرحوم بکایی، یادآور شد: اداره اوقاف با درآمد این پمپ بنزین به سفارشات این مرحوم عمل کرده و نمونه آن در ایام اربعین بود که برای خدمات به زائران حسینی استفاده شد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: آنچه مهم است، استفاده از کتاب است که رهبر انقلاب به زنان خانه‌دار هم تاکید کردند این مهم در سبک زندگی اسلامی و تربیت اسلامی موثر است.

حسینی‌مجد به تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد و گفت: اگر چه این تحریم‌ها در 14 آبان انجام شد اما بسیاری از کشورها به این تحریم‌ها توجهی نکردند.

وی با بیان اینکه آه ملت ایران و دوستداران امام حسین (ع)، آمریکا را زمین‌گیر خواهد کرد و شاهد افول این رژیم سیاسی منفور خواهیم بود، از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد و افزود: این راهپیمایی به لحاظ حضور پرشکوه مردم شباهت زیادی به راهپیمایی‌های 22 بهمن داشت و تماشایی بود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal