آخرین اخبار

4. آذر 1397 - 17:17   |   کد مطلب: 31613
یک استاد حوزه علمیه الراضیه اسدآباد گفت: علیرغم تلاش های فراوان دستاورد مهم انقلاب را یعنی حماسه اربعین را و عشق مضاعف مردم به عاشورا می بینیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع؛ بتول کرمی ممتاز در نشست روشنگری که به مناسبت هفته بسی در سالن اجتماعات ساه ناحیه شهر اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق یاس و ناامیدی در جوانان است که برای رسیدن به این هدف از انواع و اقسام ابزارها استفاده میکند؛ لذا وظیفه بسیجی انقلابی تبیین دستاورد های انقلاب است .

 

وی به موفقیت های چشمگیر و کم‌نظیر انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی ،علمی و فناوری، دفاعی و نظامی اشاره به کرد و گفت:اما دستاورد والا و برتر انقلاب که سزاوار به خود بالیدن است پیروزی انقلاب اسلامی با ایدئولوژی دین بدون تکیه برقدرت شرق و‌غرب است.

 

استاد حوزه علمیه الراضیه اسدآباد ادامه داد: علیرغم امیدواری دو قطب شرق و غرب براینکه حیات اجتماعی دین به پایان رسیده و امکان برگشتن ندارد انقلاب اسلامی دین را به پیروزی رساند و دشمنان خود را در مقابل  منبع بسیار تاثیر گذار به نام دین دیدند واز آن روز دنیای سلطه گر به دین اسلام مخصوصا تشیع به عنوان منیع قدرت نگاه میکنند.

 

وی گفت: دشمنان با انواع و اقسام توطئه ها از قبیل جنگ تحمیلی ۸ساله ، تقویت سازمان منافقین در داخل کشور و سپس تحریم و فشار اقتصادی با دیپلماسی آشکار سعی در رسیدن به دیپلماسی پنهان خود که دور کردن مردم از دین و مخصوصا فرهنگ شهادت و امام حسین علیه السلام است، برسند.

 

کرمی ممتاز خاطرنشان کرد: الحمدلله علیرغم تلاش های فراوان دستاورد مهم انقلاب را یعنی حماسه اربعین را و عشق مضاعف مردم به عاشورا می بینیم.

 

وی تأکید کرد: با توجه به بیان امام خامنه ای که ان شاالله به قله میرسیم اما رسیدن به قله سختی دارد و بایداستقامت و تلاش کنیم به سلامت میرسیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal