آخرین اخبار

28. آذر 1397 - 12:34   |   کد مطلب: 31747
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسدآباد:
اسدآباد تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی دارد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسدآباد با اشاره به جمعیتی بالای 50 هزار نفر این شهرستان، گفت: وجود ایستگاه دوم بسیار ضروری است که علی رغم پیگیری‌های زیاد متأسفانه راه‌اندازی نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، مرتضی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به فعالیت‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اسدآباد، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال، تعداد 423 مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق و آموزش توسط این سازمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر عملیات آتش نشانی در زمینه اطفاء حریق بوده است، افزود: این عملیات اطفاءحریق برای منزل مسکونی، خودرو و اماکن تجاری بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اسدآباد ادامه  داد: در طی این مدت 20 مورد آتش سوزی و انفجار منازل مسکونی گزارش شد که نیروهای ما در آنجا حاضر شدند.

 وی گفت: امسال 60 مورد عملیات اطفاء حریق در مناطق منابع طبیعی و 80 مورد در  مزارع  و باغات داشتیم.

سلیمانی همچنین از اطفاء حریق 18 مورد آتش سوزی خودرو، 12 مورد اماکن تجاری، چهارمورد کارگاه‌های صنعتی، 18 مورد انبار علوفه در سطح شهرستان در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

وی گفت: نیرو‌های آتش نشانی اسدآباد در 6 مورد عملیات سقوط از ارتفاع ، 37 مورد تصادفات جاده‌ای، سه مورد برق گرفتگی، 23 مورد بریدن انگشتر، 18 مورد نجات حیوانات، 40 مورد نجات از آسانسور شرکت داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اسدآباد همچنین به مانورهای ادارات، جایگاه‌های سوخت، مدارس و آموزش هم اشاره و خاطرنشان کرد:  ما در 60 مانور تا به امروز شرکت داشته‌ایم.

وی گفت: در خصوص راه‌اندازی ایستگاه شماره دو نیز گفت: با توجه به جمعیت بالای 50 هزار نفری شهر اسدآباد نیاز به ایستگاه دوم ضروری است که علی رغم پیگیری‌های زیاد متأسفانه راه‌اندازی نشده است.

انتهای پیام/ن/20

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal