آخرین اخبار

10. مرداد 1398 - 8:42   |   کد مطلب: 33071
با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگيری نيروهای عملياتی آتش نشانی 18 مردادماه سالجاری به طور سراسری برگزار می شود، گفت: 2 هزار و426 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگيری نيروهای عملياتی آتش نشانی 18 مردادماه سالجاری به طور سراسری برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به مجوز استخدامی صادره از سازمان اداری تعداد 45 نفر برای مشاغل عملياتی آتش نشانی در استان همدان از طريق آزمون به کارگيری مي شوند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 426 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند، افزود: 16 نفر از نیروهای برگزیده در آزمون استخدامی در آتش نشانی همدان شاغل می شوند.

بیاناتی با بیان اینکه شرکت کنندگان با توجه به مدارک تحصيلي و رشته شغلی انتخابی در دو حوزه امتحانی همدان و ملاير رقابت می کنند، عنوان کرد: شرکت کنندگان از شهرستانهای همدان، کبودراهنگ، اسدآباد، بهار، رزن و فامنين در حوزه امتحانی همدان و شهرستانهای ملاير، نهاوند و تويسرکان در حوزه امتحانی ملاير آزمون خواهند داد.

وی با بیان اینکه 10 ایستگاه آتش نشانی با 205 نیروی عملیاتی در شهرهمدان فعال است، خاطرنشان کرد: پس از آزمون کتبی افرادی که حد نصاب نمره را کسب کرده باشند، به صورت سه برابر ظرفيت از سوي مجری برگزاری معرفی و پس از بررسی مدارک در آزمون عملی شرکت خواهند کرد که در صورت کسب بالاترين امتياز برای انجام فرآيند گزينش و ساير مراحل معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 10 نیروی خانم در بخش های عملیاتی فعال بودند و اکنون در بخش های مختلف شهرداری مشغول به کار هستند، یادآور شد: در سالجاری 5 آتش نشان بازنشسته می شوند همچنین در این آزمون استخدامی ظرفیتی برای جذب خانم ها وجود ندارد.

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal