آخرین اخبار

9. مهر 1398 - 20:17   |   کد مطلب: 33682
درخواست آتش‌نشانی از مردم؛
عکس نگیرید
رئیس ایستگاه آتش نشانی اسدآباد از مردم درخواست کرد در زمان مأموریت های عملیاتی آتش نشانان حداکثر همکاری را با پرسنل عملیاتی در حین مأموریت داشته باشند و به جای تجمع و گرفتن عکس اجازه انجام مأموریت را به همکاران بدهند.

به گزارش آوای سیدجمال، مرتضی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 40 تا 50 مورد با آتش نشانی اسدآباد تماس گرفته می شود که 50 درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی است، عنوان کرد: از 40 تا 50 مورد تماس تلفنی روزانه با آتش نشانی شهر، تعداد 4 تا 5 مورد منجر به مأموریت عملیاتی می شود.

 

وی اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال آتش نشانی شهرستان تعداد 280 مورد مأموریت عملیاتی انجام داده که بیشتر این مأموریت ها در رابطه با اطفاء حریق بخش کشاورزی به تعداد 98 مورد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه اطفاء حریق منازل مسکونی شهری، امدادونجات، برق گرفتگی، انفجار گاز و تصادفات جاده ای از دیگر مأموریت های عملیاتی همکاران آتش نشانی شهر اسدآباد در 6 ماهه نخست امسال بوده است، افزود: آتش نشانی اسدآباد دارای 16 نفر پرسنل بوده که از این تعداد 15 نفر پرسنل عملیاتی هستند.

 

سلیمانی با اشاره به ساختمان شماره 2 آتش نشانی شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد برای تکمیل، اتمام و تجهیز نیازمند اعتباری افزون بر 5 میلیارد تومان بوده که در صورت اختصاص این اعتبار طرح فوق در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید اما متأسفانه کمبود اعتبار موجب تأخیر و تعلل در تکمیل و اتمام این پروژه بوده است و به طور قطع افتتاح ساختمان آتش نشانی دوم اسدآباد برای این شهرستان ضرورت دارد.

 

 

وی در ادامه تعداد خودروهای آتش نشانی اسدآباد را 4 دستگاه شامل 3 دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه نیمه سنگین برشمرد و گفت: آتش نشانی اسدآباد نیازمند خودروهای جدید از جمله خودروهای پیشرو و یک دستگاه نردبان خودروی نردبان هیدرولیکی برای ساختمان های و آپارتمان های بلند جهت اطفاء حریق است که این امر بخش زیادی از نیازهای این آتش نشانی را مرتفع خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal