آخرین اخبار

3. دى 1397 - 9:50   |   کد مطلب: 31776
رئیس اداره صمت اسدآباد گفت: مساحت شهرک صنعتی اسدآباد 92هکتار است که فقط از 13درصد آن استفاده کرده ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رحیم قربانی رئیس اداره صمت اسدآباد درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: گشتهای مشترک با دامپزشکی بطور مرتب در سطح شهر انجام می شود تا موادغذایی سالم تحت استفاده همشهریان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سیستم جدید توزیع گوشت ، آن را به تکه های بیشتری قسمت کرده ایم تا خانوارهای بیشتری از آن بهره مند شوند.

قربانی گفت: درسیستم قبلی توزیع گوشتها 4 تکه به دست همشهریان می رسید و هرکس هرچندبار که می خواست از آن خریداری می کرد اما در سیستم توزیع علاوه بر تقسیم شدن به تکه های بیشتر کارت ملی نیز برای دریافت این ماده رویت می شود تا از اجحاف حقوق افراد جلوگیری شود.

رئیس اداره صمت اسدآباد ادامه داد: در بازرسی های روزانه از فروشگاه ها  دقت لازم لحاظ شده و با متخلفین تحت قانون برخورد خواهیم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای توزیع عادلانه تر اقلام، شهرستان را به 11 قسمت تقسیم کرده ایم .

قربانی با بیان اینکه 84 تن برنج در روزهای اخیر در شهر توزیع شده و خواهدشد، گفت: به کاسبین شهر اکیدا توصیه می کنیم در هرخرید بالای 12 هزارتومان به خریدار فاکتور ارائه شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در بحث صنعت بنا داریم در چند روستای هدف کارگاه های تخصصی ایجاد نماییم تا علاوه بر ایجاداشتغال کمکی نیز به کسب درآمدشهرستان کرده باشیم.

قربانی همچنین بیان کرد: برای شروع ، 3 روستای هدف مورد توجه ما قرار دارد که صحبتهای مقدماتی با دهیار و اهالی این روستاها نیز انجام شده است.

رئیس اداره صمت اسدآباد افزود: روستای وندرآباد جهت کارگاه مبل سازی،چنارشیخ جهت کارگاه گچ بری و تولیدپوشاک و حسام آباد جهت کارکاه دامپروری و همچنین خیاطی مدنظر ما قرار دارد.

قربانی در رابطه با شهرک صنعتی اسدآباد نیزگفت: کل مساحت این نقطه92هکتاراست که تاکنون فقط از13درصد آن استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد:واحدهای فعال این منطقه 15 کارگاه و غیرفعال نیز5 کارگاه است.

رئیس اداره صمت اسدآباد تصریح کرد: نبود تصفیه خانه و کم بودن فشاربرق از مهمترین معضلات این شهرک است که پیگیر حل هردو مشکل هستیم.

وی همچنین افزود:راه اندازی دو کارخانه رینگ و قطعات پلاستیکی خودرو نیز در این شهرک و از ناحیه مسئولین ارشد شهر در دست پیگیری است.

قربانی در قسمت دیگری ازسخنانشبا بیان  اینکه یک جوان به سِمتی  انتخاب می شود، خود گام مثبتی است، گفت: متاسفانه برخی افراد فقط قصد تخریب جوانان را دارند و به بهانه ی انتقاد تخریبهای غیرمنطقی می نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal