آخرین اخبار

4. دى 1397 - 15:15   |   کد مطلب: 31781
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از افتتاح شبکه آبرسانی روستای «سیراوند» با اعتبار 500 میلیون تومان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، احد احدی‌ایمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرسودگی شبکه آبرسانی روستای «سیراوند» اظهار کرد: در راستای اصلاح شبکه مذکور، همزمان با استاندارد سازی انشعابات، اجرای 6 کیلومتر شبکه آبرسانی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شبکه آبرسانی روستای «سیراوند» زیر پوشش مجتمع ملی «النجه گنجه» است و اجرای پروژه مذکور 500 میلیون تومان هزینه داشت.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شبکه آبرسانی روستای «سیراوند» در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با اجرای پروژه مذکور، کاهش هدررفت آب، کاهش کارکرد الکتروپمپ و کاهش هزینه نگهداری را ضمن افزایش رضایتمندی مشترکین شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در روستای «سیراوند» با 531 نفر جمعیت و 63 خانوار، تاکنون 170 انشعاب استانداردسازی شده است.

احدی‌ایمان ضمن اشاره به اجرای پروژه مخزن آبرسانی روستای «چنارعلیا» گفت:این مخزن با حجم 500 مترمکعب با اعتبار 450 میلیون تومان هم اکنون در حال اجراست که با اتمام کار مخزن مذکور 2 هزار و 20 نفر از جمعیت روستای چنار علیا را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اضافه کرد: از آنجا که مخزن پیشین به لحاظ حجم و ارتفاع پاسخگوی نیاز مشترکان روستای مذکور نبود، بنابراین احداث مخزن جدید در دستور کار قرار گرفت و طی هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal