آخرین اخبار

12. دى 1397 - 14:50   |   کد مطلب: 31827
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:
در فضای مجازی باید با دشمن جنگید
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امروز فضای مجازی میدان نبرد است و نباید در این میدان بازی کرد بلکه باید با استفاده از فضا و میدان دشمن را زمین‌گیر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع حسن مرادی در جمع مدیران و ادمین کانال‌های تلگرامی شهرستان اسدآباد با اشاره به آسیب و تهدیدات فضای مجازی، اظهار کرد: دشمن از ابزار رسانه‌ای مانند تلگرام برای تنویر افکار عمومی استفاده می‌کند.

 

وی به 40سالگی انقلاب اسلامی اشاره‌ای کرد و گفت: دشمن به دلیل از دست دادن منافع خود در خاورمیانه، واهمه داشتن از صدور انقلاب اسلامی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی دست به هر توطئه‌ای میزند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بابیان اینکه دشمن از سال ۸۸ از فضای مجازی به‌عنوان یک ابزار در مقابله با صدور انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، اذعان داشت: امروز فضای مجازی میدان نبرد است و نباید در این میدان بازی کرد بلکه باید با استفاده از فضا و میدان دشمن را زمین‌گیر کرد.

 

وی گفت: دشمن می‌خواهد با شایعات و خبرپراکنی‌های دروغ افکار عمومی را به سمت‌وسوی خود بکشاند.

 

مرادی تصریح کرد: اگرچه امروز تحریم اقتصادی وجود دارد و ما هم دچار مشکلات اقتصادی هستیم اما ۷۰درصد مشکلات از ناکارآمدی و نا مدیریتی‌هاست.

 

وی از مدیران و ادمین کانال‌ها خواست از محتواهایی که ذهن مخاطب را به سمت  سوی دشمن می‌کشاند، پرهیز کنند.

 

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران و ادمین های کانال پیشنهادانی را برای تقویت انقلاب و به تصویر کشاندن 40 سالگی انقلاب مطرح کردند.

 

همچنین یکی از مربیان فضای مجازی آموزشی را در زمینه فضای مجازی و داشتن سواد رسانه ای به حاضران داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal