آخرین اخبار

13. بهمن 1397 - 11:19   |   کد مطلب: 31989
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه فجر در اسدآباد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۵۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، امیدعلی الیاسی امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال در این دهه ۱۵۰ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری سه یادواره شهدا در روستاهای اسدآباد در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این یادواره‌ها در روستاهای حسن‌آباد، مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به ‌‌برگزاری تعداد ۹۰ نشست روشنگری با موضوع تبین دستاوردهای 4 دهه از انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: این نشست‌ها در سطح پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، پخش فیلم‌های جشنواره عمار و دستاورد‌های انقلاب در سطح مساجد، شرکت کارکنان و بسیجیان در نماز جمعه در ۱۹ بهمن ماه، دیدار کارکنان و بسیجیان  با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و مسابقات ورزشی در روستای چنار، فضاسازی و آذین‌بندی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، حضور کارکنان و بسیجیان در عطرافشانی و غباررویی گلزار شهداء را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد.

 

الیاسی با تأکید بر حضور گسترده بسیجیان راهپیمایی ۲۲بهمن امسال گفت: امسال قطعا راهپیمایی پرشور و با شعور بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/ن/30

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal