آخرین اخبار

10. اسفند 1399 - 13:19   |   کد مطلب: 38355
سرهنگ اسماعیل ششیکانی با اشاره به هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استان همدان، و بازخوانی نقش اسدآباد در این دوران، گفت: در این هفته میز خدمت و تیم پزشکی به منطقه محروم روستای مأوا اعزام خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ اسماعیل ششیکانی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ستاد هماهنگی برنامه های هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استان همدان در سالن جلسات فرمانداری اسدآباد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سالگی دفاع مقدس و در راستای ارج نهادن به این دوران، ۴۰ هفته را از سوم خرداد ۹۹ طراحی کرده که هر هفته یک استان نسبت به دستاوردهای دفاع مقدس پرداخته شود و در همین زمینه استان همدان از 9 تا 15 اسفندماه  میزبان این ایام است.

وی با اشاره به نقش اسدآباد در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان اسدآبادی در این دوران و در عملیاتهای مختلف نقش مهم و مؤثری داشتند که این هفته فرصت مناسبی است که به آن پرداخته شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تبیین دستاودرهای دفاع مقدس به صورت موشن گرافی، عکس نوشته، نماهنگ و انتشار وصیت نامه شهدا، برگزاری یادواره مجازی و آبروی محله، میز خدمت در روستای مأوا، نواختن زنگ مقاومت در شبکه شاد، نصب بنرهای با استفاده از منویات رهبری وامام در خصوص دفاع مقدس، رونمای از کتاب دفاع مقدس، برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، غبار روبی گلزار شهدا را از جمله برنامه های 40 سالگی دفاع مقدس به میزبانی استان همدان در این هفته برشمرد.

 

وی نامگذاری یک سالن در مدرسه خلیج فارس را به نام شهیدان دانش اموز دختر از دیگر برنامه ها دانست و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مردم با دوران دفاع مقدس پویش هایی در فضای مجازی راه اندازی می شود.

وی از اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم در اسدآباد را از دیگر برنامه های این هفته خواند و گفت: این امر با همکاری پزشکان بسیجی و دانشکده علوم پزشکی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal