آخرین اخبار

12. فروردين 1400 - 10:26   |   کد مطلب: 38592
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:
نظام اسلامی؛ نظام مردم و دفاع از مظلوم است
سرهنگ اسماعیل ششیکانی آرمان و هدف نظام اسلامی را اسلام خواهی، استکبارستیزی، دفاع از محرومین و مظلومین خواند و گفت: امروز با وجود نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف رتبه های اول تا سوم را داریم.

سرهنگ اسماعیل ششیکانی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، نظام جمهوری اسلامی را از پدیده و معجزه قرن دانست و اظهار کرد: بسییاری از کارشناسان، جامعه شناسان و نظریه پردازان بر این نظر تأکید دارند.

 

 

 وی گفت:  انقلاب های زیادی در خیلی از کشورها مانند انقلاب  فرانسه،  روسیه، تونس، مصر، آرژانتین اتفاق افتاد اما دوام چندانی نداشته‌اند که علت اصلی آن را در شعارها و اهداف و آرمانهای می توان یافت.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ریشه، علت و هدف برخی از این انقلاب ها را فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و یا اقتصادی خواند و گفت: اما آرمان و  هدف انقلاب اسلامی ایران اسلام خواهی،  استکبارستیزی، دفاع از محرومین و مظلومین بوده و این باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.  

 

 

وی عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران را در این چند سال بسیار خوب و  با ارزش دانست و گفت: پیشرفت های ما در عرصه‌های مختلف از  قبیل عرصه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی ، نانو ، پزشکی  و علی الخصوص عرصه نظامی مثل ساخت موشک، پهباد ، بالستیک و ... زبانزد خاص و عام است.

 

ششیکانی تأکید کرد: ما امروز در  خیلی از عرصه ها جزء رتبه های  اول تا سوم هستیم که این یک افتخار است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal