آخرین اخبار

19. بهمن 1397 - 15:34   |   کد مطلب: 32023
امام جمعه موقت اسدآباد گفت: 22 بهمن امسال را با حضور پرشور خود ماندگار خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام علی سیاح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به خصوصیات بارز حضرت زهرا (س) شهادت ایشان را تسلیت گفت و از برگزارکنندگان مراسمات مذهبی در سطح مساجد قدردانی کرد.

 

وی با مرور بر تاریخ و سقوط رژیم طاغوتی،گفت: مهم‌ترین روز از ایام دهه فجر ۲۲ بهمن است که با حضور و شرکت در راهپیمایی این روز را در تاریخ ماندگار خواهیم کرد.

 

امام جمعه موقت اسدآباد با بیان اینکه امروز نسل دهه ۷۰ و ۸۰ خیلی از ظلم و بی‌توجهی طاغوت خبر ندارند، افزود: آنان به یاد ندارند که هفته‌ای یکبار به آب گرم دسترسی داشتند و حمام‌ها عمومی بود.

 

وی ادامه داد: این دهه با روزهای قبل از انقلاب بیگانه است و نمی‌داند که یک خط تلفن وجود داشت و از آرزوهای مردم بود که یک تلویزیون سیاه و سفید داشته باشند.

 

سیاح با اشاره به امکانات پزشکی امروز و دستیابی ایران به علوم مختلف خصوصا علم پزشکی، گفت: قبل از انقلاب مادران باردار روستایی به دلیل نبود امکانات یا جان می‌دادند و یا فرزندانشان را از دست می‌دادند.

 

وی گفت: جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ پهلوی را از شبکه من و تو و صدای آمریکا می‌شناسند که واقعیت‌هارا بیان نمی‌کنند.

 

امام جمعه موقت اسدآباد با بیان اینکه امروز خیمه‌گاه ما ولایت است و باید برای ستون انقلاب از این خیمه پیروی کنیم، افزود: ان‌شالله با حضور پر شور خود در راهپیمایی یکبار دیگر با رهبر انقلاب تجدید پیمان می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی دشمن و استکبار جهانی خواهیم زد.

 

وی تأکید کرد: امروز یک طرف حل مناقشات و مشکلات خاورمیانه ایران اسلامی است و این یک افتخار بزرگ برای ماست.

نافع

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal