آخرین اخبار

22. بهمن 1397 - 13:48   |   کد مطلب: 32043
فرمانده انتظامی اسدآباد؛
کاهش 22 درصدی مجروحان تصادفات در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش ۲ درصدی میزان تصادفات در ۱۰ ماهه سالجاری در شهرستان نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اضافه کرد:تعداد مجروحان نیز در این بازه  زمانی ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی در رابطه با کشفیات مواد مخدر نیز بیان کرد: این کشفیات در حوزه  مذکور دارای ۸۹ درصد افزایش و دستگیری خرده فروشان مواد نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی اسدآباد همچنین عنوان کرد: افزایش ۶۶ درصدی میزان کشف سرقت‌ها و ۵۲ درصدی دستگیری سارقان نیز حاصل تلاشهای مجموعه انتظامی شهر بوده که باعث شده است دیار سیدجمال کاهش ۳۸ درصدی سرقت را تجربه نماید.

سرهنگ یاری اضافه کرد: استان همدان یکی از امن‌ ترین استانهای کشور و اسدآباد نیز یکی از امن‌ ترین شهرهای استان است که این امنیت حاصل تلاشهای شبانه روزی پرسنل انتظامی و همکاری و همیاری همشهریان گرانقدر است.

وی در رابطه با وضعیت مشاوره  مراجعان نیز بیان کرد: دو مشاور مجرب در دو کلانتری ۱۱ و ۱۲ مستقر نموده ایم که نتایج بسیار خوبی در پی داشته بطوریکه ۸۰ درصد پرونده های مرجوعی به این مشاوران به مصالحه ختم شده است.

سرهنگ یاری ادامه داد: هدف ما کاهش آمار جرائم و مسائل دعاویست و به همین علت حساب زیادی بر روی مشاورین باز کرده ایم.

فرمانده انتظامی اسدآباد در پایان عنوان کرد: از همشهریان گرانقدر تقاضامندیم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن نهایت همکاری را برای کنترل ترافیکی با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal