آخرین اخبار

23. مرداد 1401 - 16:51   |   کد مطلب: 43008
سرهنگ افشین یاری از کاهش ۹۳ درصدی نزاع، ۴۲ درصد افزایش تخلفات خودرویی و موتورسیکلت، ۱۲۴ درصدی افزایش توقیف موتورسیکلت، افزایش ۳۸ درصدی دستگیری و ۴۳۲ درصد افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی، حرفه خبرنگاری را حرفه‌ای مهم، حساس و اثرگذار خواند و اظهار کرد: با پیدایش فضای مجازی کار شما خبرنگاران را در اطلاع رسانی شفاف و صحیح سخت تر کرده است چرا که بسیاری از موضوعات در این فضا صحت ندارد و برای تشویش اذهان عمومی است و با اطلاع رسانی شفاف شما موجب تنویر افکار عمومی شد.

 

وی با قدردانی از همکاری خوب خبرنگاران با نیروی انتظامی در کمک به حفظ امنیت اجتماعی شهر، گفت: شهرستان اسدآباد امن‌ترین شهر استان همدان است.

 

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد فضای مجازی را فضایی مسموم دانست که تشخیص حق از باطل کار سختی است و در این زمینه با کار و فعالیت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی دقیق‌‌تر، شفاف کمک کار خواهد بود.

 

وی بااشاره به عملکرد ۴ ماهه نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد، گفت: تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس نسبت به مدت مشابه ۱۸ درصد کاهش داشته است.

 

یاری بااشاره به حوزه راهنمایی و رانندگی و تصادفات درون شهری، گفت:  در این حوزه ۲۰ درصد تصادفات کاهش داشته است.

 

وی از افزایش سرقت در سطح شهرستان  خبر داد و افزود: در زمینه مواد مخدر ۳۸ درصد دستگیری افزایش و ۴۳۲ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را داشتیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش ۹۳ درصدی نزاع در اسدآباد خبر داد و گفت: ۴۲ درصد افزایش تخلفات خودرویی و موتورسیکلت و ۱۲۴ درصد افژایش توقیف موتورسیکلت را داشتیم. 

 

وی با بیان اینکه در طی این مدت قتلی در اسدآباد رخ نداده، گفت: البته تعدادی قتل بوده که مربوط به شهرهای دیگر بوده  و در حوزه اسدآباد رها شده است که پیگیری انجام شده است.

 

یاری بیشتر تخلفات را در حوزه پلیس فتا در اسدآباد مربوط به کلاهبرداری مالی عنوان کرد.

 

در پایان از خبرنگاران و فعالان مجازی با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal