آخرین اخبار

24. آبان 1400 - 23:04   |   کد مطلب: 40591
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد:
ناکامي سارقان احشام در اسدآباد
سرهنگ افشين ياري از ناکامي سارقان احشام در شب گذشته در نتيجه اقدام به موقع و هماهنگ رده هاي تابعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده انتظامی اسدآباد در تشريح اين خبر گفت: در پي اخبار و اطلاعات واصله و مشاهدات عيني ماموران گشت رده هاي تابعه مبني بر ورود شبانه سارقان غير بومي احشام با خودروهاي تيز رو به سطح روستاهاي تابعه شهرستان اسدآباد، مراتب جلوگيري از سرقت و شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

 

 

 

وي افزود: به منظور پيشگيري از بروز سرقت احشام ضمن ارائه هشدارهاي لازم به دامداران، با بلوک بندي حوزه استحفاظي شهرستان و بسيج کليه ماموران گشت پليس آگاهي، يگان امداد، پليس پيشگيري وکوپ تابعه، بامداد شب گذشته سارقان در يکي از روستاهاي بخش مرکزي حين سرقت احشام مشاهده شدند.

 

اين مقام انتظامي با اشاره به آمادگي خوب ماموران گشت پاسگاه يوسف آباد در مواجهه با سارقان، گفت: سارقان با رها کردن 3 راس گوسفند سرقتي که در حال بارگيري آن ها بودند، بدون توجه به فرمان پليس به سرعت به سمت یکی از شهرستان های همجوار متواري شدند.

 

 

وي ادامه داد: با توجه به حضور ماموران گشتي در منطقه، کنترل محورهاي مواصلاتي و انجام ساير اقدامات فني، سارقان خود را در کمين ماموران گرفتار ديده و ضمن رها کردن خودرو زانتيا، با استفاده از تاريکي شب از محل متواري شدند.

 

 

اين مقام انتظامي با اشاره به بررسي وضعيت خودرو، خاطر نشان کرد: با استعلام از سامانه مشخص شد، این خودرو داراي که يک زوج پلاک سرقتي نیز بر روي آن نصب بود، دارای سابقه سرقت از همدان است.

 

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به اين که تلاش پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان ادامه دارد، از مالکان احشام خواست: ضمن رعايت توصيه هاي پليسي در پيشگيري از سرقت، در مراقبت از دام ها نيز کوشا باشند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal