آخرین اخبار

11. اسفند 1397 - 11:11   |   کد مطلب: 32154
فرماندار اسدآباد از برگزاری بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در ۱۸ اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از تسنیم از اسدآباد،کریم حمیدوند، ظهر امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت بیدارگر مشرق زمین ،بزرگداشت امسال سیدجمال الدین اسدآبادی در قالب بزرگداشت شهرستانی با دعوت از شخصیت های استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: مسئولان همواره باید همراه و در کنار مردم باشند و به آنان با شفاف سازی اثبات کنند که مانند دیگر مردم زندگی می‌کنند. با این اقدام می‌توان شایعات موجود در برخی فضاهای مجازی را خنثی کرد.

 

فرماندار اسدآباد با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جامعه، تصریح کرد:تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جامعه و الگو سازی در سطح محلی از نقش موثری در تقویت و ترغیب خانواده ها به ساده زیستی و نیز الگوی نمونه از یک خانواده برخوردار است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با اورژانس اجتماعی شهرستان و مشکل مکان و فضا برای این اورژانس نیز اظهارداشت: این اورژانس در بهزیستی شهرستان در حال فعالیت بوده و با محدودیت فضا مواجه است که در همین راستا ساختمان بلااستفاده اداره دامپزشکی شهرستان را مدنظر داریم.

 

حمیدوند با بیان اینکه باید از ساختمان های بلااستفاده دولتی حداکثر استفاده را کرد افزود: با توجه به اختیارات فرمانداری پیشنهاد این اقدام به صورت کتبی به معاونت تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal