آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1398 - 15:01   |   کد مطلب: 32465
مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد از غربالگری سنجش بینایی بیش از 2 هزار کودک اسدآبادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر احمدی منش در گفت و گو با ایسنا ،منطقه همدان ،اظهار کرد:سال گذشته 2137 کودک 3 تا 6 سال اسدآبادی مورد سنجش غربالگری بینایی قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به واحد پیشگیری بهزیستی اسدآباد افزود: اجرای طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته به همت واحد پیشگیری بهزیستی با خدمات برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای خانواده ها باموضوع پیشگیری از اعتیاد، فرزندپروری، خانواده درمانی، پیشگیری از طلاق، مشاوره فردی و گروهی، ویزیت رایگان، سنجش بینایی، کمک های نقدی و غیر نقدی ،تهیه شناسنامه روستا برگزار شد که در این برنامه تعداد 14 هزار و 677 نفر از جامعه هدف سال گذشته آموزش دیدند.

احمدی منش همچنین با اشاره به اجرای طرح پایگاه سلامت اجتماعی و آموزش دو گروه جدید همیار سلامت اجتماعی، وخدمات رسانی و نیاز سنجی به افراد محلات آسیب خیز شهرستان طی سال گذشته گفت: در سال گذشته با اجرای طرح آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت هادر دوره متوسطه دوم در پایه های دهم و یازدهم آموزش در این جامعه هدف شهرستان با پوشش صددرصدی همراه بوده است.

وی در ادامه از فعالیت 4 کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این کمپ ها دارای پروانه کار و زیر نظارت بهزیستی شهرستان دارای فعالیت بوده و هر یک دارای 15 تا 20 نفر پذیرش هستند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal