آخرین اخبار

10. فروردين 1399 - 13:26   |   کد مطلب: 35274
بهنام‌رضا مخصوصی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ هزار نفر غربالگری شدند، افزود: از این تعداد ۱۵ هزار نفر مشکوک به این بیماری بودند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد مردمی مقابله با کرونا، بااشاره به اینکه بعداز شیوع ویروس کرونا در چین، ایران ۳۱ کشور بود که به این ویروس مبتلا شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر مبتلا به ویروس شدند که امروز در هر دقیقه یک الی دو نفر مبتلا می شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ جلسه امنیت غذایی از ابتدای شیوع بیماری، گفت: ما بیمار یابی را از طریق ورود افراد به بیمارستان ‌‌و محلات مختلف اغاز کردیم که در قالب غربالگری نیز ۷۲ درصد افراد را انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ هزار نفر غربالگری شدند، افزود:  از این تعداد ۱۵ هزار نفر مشکوک به این بیماری بودند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسداباد، با بیان اینکه  ۹۰ درصد افراد جامعه در شهرستان اسدآباد خوداظهاری سامانه مربوط به کرونا را پر کرده اند، تصریح کرد: ما با آموزش بسیجیان به دنبال این هستیم که از این ظرفیت برای کمک به پزشکان و پرستاران بهره مند شویم.

 

وی افزود: برای اینکه این ویروس را منهدم کنیم، حلقه و زنجیره ارتباط باید کم کنیم، افزود: این حلقه ارتباطی می تواند پیک افزایش این ویروس را داشته باشد.

 

مخصوصی بابیان اینکه در آستانه روز طبیعت برخی خانواده ها به دنبال آن هستند که روز خود را در بیرون از خانه بگذرانند، گفت: یک سؤال از این افراد داریم که از کجا معلوم انجایی که شما به عنوان طبیعت گردی استفاده می کنید، قبلا بیماری نباشد

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal