آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1398 - 14:05   |   کد مطلب: 32492
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان ایننکه بسیج سازندگی در سال گذشته 2 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات در راستای اجرای 36 طرح در این شهرستان پرداخت کرده، گفت: با پرداخت این تسهیلات برای 76 نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، امیدعلی الیاسی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خبرنگاران در بصیرت‌دهی، امیدبخشی به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب اثرگذار هستند، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بلندی برداشته است.

 

وی گفت: احداث و تعمیر 10 خانه برای محرومان، زیباسازی 4 مدرسه ، ساخت 13 حمام و سرویس بهداشتی، تعمیر 3 مسجد و توزیع 300 بسته غذایی و 120 لوازم التحریر برای دانش آموزان از اقدامات مهم سال گذشته بسیج سازندگی بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: در سال گذشته با اعزام 28 تیم پزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهرستان خدمات مختلف پزشکی را ارائه دادند.

 

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 2 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات در راستای اجرای 36 طرح ارائه شده است.

 

وی افزود: با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای 76 نفر اشتغال در زمینه کشت زعفران، خیاطی، میناکاری، داروهای گیاهی و غیره ایجاد شده است.

 

الیاسی گفت: درراستای ایجاد اشتغال و اجرای طرح های مختلف اشتغازایی به 536 نفر در قالب 26 کارگاه آموزش داده شده است.

 

وی همچنین از احداث نیروگاه خورشیدی و برپتایی میز خدمت در راستای خدمات دهی به مردم را از دیگر برنامه های امسال دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal