آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1398 - 16:29   |   کد مطلب: 32495
امام جمعه اسدآباد گفت: مسئولان باید از خیلی قبل تر به خود می آمدند چراکه بارها رهبر انقلاب فرمودند امریکایی و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند .

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد بهترین توشه دنیا و آخرت را تقوا دانست و اظهار کرد : داشتن صبر و استقامت، راستگویی و صداقت، تقوا، انفاق و بخشش، از نشانه های انسان کامل در نزد خداوند است.

 

وی افزود: ماه رمضان فرصتی است که با بذل و بخشش به نیازمندان کمک کرد و امر انفاق کردن بارها در قرآن به آن اشاره شده است.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر رونق دادن مساجد در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های فرهنگی و اقامه نماز اول وقت ، گفت: محفل انسی با قرآن روزانه به صورت جزخوانی در حال برگزاری است که میتوان از این فرصت استفاده کرد.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص طلبه همدانی در دیدار با حوزه های علمیه، گفت: ایشان وظیفه حوزه علمیه را سنگین دانستند و از علما خواستند که مجاهدت کنند.

 

حسینی مجد به مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپایی ها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید از خیلی قبل تر به خود می آمدند چراکه بارها رهبر انقلاب فرمودند امریکایی و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند .

 

وی افزود: انقلاب اسلامی میراث گرانبهایی در دست ماست و حفظ آن از روزه و نماز و حج واجب تر است و اگر این انقلاب از هم بپاشد، همه اعمال ما زیر سؤال است.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: دولتمردان و مسئولان ما باید قدر این مردم باشند و در حل مشکلات آنان کوشا باشند.

 

نمازگزاران بعداز اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر امریکا سر دادند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal