31. ارديبهشت 1398 - 10:39   |   کد مطلب: 32559
رئیس اداره بهزیستی اسداباد بر از پرسنل اداره خواست که با تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اولویت قرار دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبراحمدی منش در اولین جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان اسداباد با اشاره به ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه خودسازی، خدمت بیشتر به بندگان نیازمند و نزدیک شدن به خداوند دانست و به رئوس کلی و دستور جلسه که بخش عمده ای از آن به بررسی نظام نامه نظارتی و نیز شرح وظایف هر یک از واحدهای مربوطه در جهت تحقق شاخص های مورد نظر در نظام نامه بود، پرداخت.

 

وی با تاکید بر بر رعایت قوانین و ضوابط اداری و مباحث مربوط به تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، گفت: همه پرسنل به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

 

همچنین در این جلسه شد جهت رفع ابهام در خصوص نظام نامه هر یک از کارشناسان حوزه های گوناگون با کارشناسان مسئول ستادی هماهنگی لازم را به عمل آورد.

 

مقرر شد که هر یک کارشناسان دستورالعمل فعالیت های تابع خود را مجددا" مرور نموده و در صورت هر گونه ابهام با کارشناس مسئول ستادی تماس حاصل کنند.

 

مقرر شد که کارشناسان در نهایت دقت و صحت افراد واجد شرایط دریافت خدمات اشتغال را در اسرع وقت به واحد اشتغال معرفی نمایند.

 

مقرر گردید که پرسنل در امر ورود و خروج و رعایت قوانین و مقررات اداری رعایت نموده و در صورت تاخیر با ایشان طبق ضوابط برخورد گردد.

 

همچنین مکاتبات لازم در خصوص برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی در خصوص نظام نامه نظارتی حوزه های تخصصی انجام گیرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal