آخرین اخبار

8. خرداد 1398 - 10:48   |   کد مطلب: 32605
سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه مردم ایران به خصوص اسدآباد درک و فهم سیاسی بالایی از موضوع قدس دارند، گفت: برای حضور در راهپیمایی این روز نیاز به دعوت نیست چرا که مردم فهیم هستند و تحقق وحدت و همبستگی را دغدغه خود می دانند.

به گزارش آوای سیدجمال، لیلا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ بااشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است، اظهار کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته راهپیمایی باشکوهی در اسدآباد برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس امسال را از مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) تا میدان غدیر اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی به مسجد جامع ختم می شود.

 

سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: سخنران راهپیمایی روز قدس نماینده مردم در مجلس است و سپس خطبه های نماز جمعه خواهد بود،

 

وی روز قدس را نماد استکبارستیزی دانست و افزود: و به فرموده رهبر انقلاب اسرائیل 25 سال آنیده را به خود نخواهد دید .

 

امیدی با بیان اینکه هر انسان آزاده ای نسبت به مسئله قدس حساسیت دارد و درواقع روز قدس یک روز ملی، اعتقادی، اسلامی و نقطه اتحاد بشریت برای تجدید حیات و ارزشهای الهی وانسانی است.

 

وی بر حضور مسئولان دستگاههای اجرایی با تمام قوت تأکید کرد و گفت: برای حضور در راهپیمایی این روز نیاز به دعوت نیست چرا که مردم فهیم هستند و تحقق وحدت و همبستگی را دغدغه خود می دانند.

 

سرپرست فرمانداری اسدآباد اذعان داشت: مردم ایران به خصوص اسدآباد درک و فهم سیاسی بالایی از موضوع قدس دارند و حتما در این راهپیمایی حاضر و مشتی بر دهان اسرائیل و صهیونیست خواهند زد.
 انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal