آخرین اخبار

26. خرداد 1398 - 11:57   |   کد مطلب: 32719
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی خسارتهای سیل فروردین امسال به گردنه اسدآباد اختصاص یافت.

به گزارش آوای سیدجمال، حمید پرورشی خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت خسارتهای ناشی از سیل در راه ها، پل ها و تاسیسات استان را تشریح کرد و گفت: سیل امسال در مجموع ۵۷۰ میلیارد ریال به بخش راه های استان آسیب زد که پس از بررسی های لازم با ۵۰۰ میلیارد ریال آن موافقت شد.

 

وی اضافه کرد: در نتیجه آخرین پیگیری های صورت گرفته ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت سیل به استان همدان اختصاص یافت که بیشترین سهم برای گردنه اسدآباد در نظر گرفته شده است.

 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اظهار داشت: از این میزان ۱۵۰ میلیارد ریال برای ترمیم و بازسازی مسیر گردنه اسدآباد و ۳۰ میلیارد ریال برای محور نورآباد، ۱۱ میلیارد ریال برای مسیر همدان به ملایر و باقی مانده این اعتبار نیز برای چند طرح عمرانی سیل زده دیگر صرف می شود.

 

گردنه اسدآباد به طول ۱۵ کیلومتر در حدفاصل بین همدان کرمانشاه واقع شده و از مسیرهای برفگیر و سخت گذر کشور محسوب می شود که در سیل اخیر دچار رانش و شکاف هایی شد که چند روزی تردد را مختل کرده بود.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal