آخرین اخبار

1. تير 1402 - 12:50   |   کد مطلب: 45340
در حالی که معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان همدان از رفع خاموشی ۸۰ درصد از سیستم های روشنایی محورهای استان خبر می‌دهد، اما همچنان بخش مهمی از گردنه اسدآباد در خاموشی است!

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان جواد نگاهداری گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری از ابتدای امسال به منظور تسریع در امر رفع خاموشی سیستم های روشنایی راههای استان، دو اکیپ امانی نگهداری، تعمیر و سرویس روشنایی جاده های همدان از طریق اداره کل تشکیل و در همین زمینه ۸۰ درصد از سیستم های روشنایی استان تعمیر و راه اندازی شد.
 
وی افزود: عملیات انتقال سیستم های روشنایی گردنه زاغه شهرستان ملایر به روفوژ وسط به زودی آغاز می شود و نتیجه بهسازی، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در مصرف برق و افزایش دید کاربران جاده ای را به دنبال خواهد داشت.
 
معاون راهداری استان همدان تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای نوسازی سیستم روشنایی تنها تونل استان همدان به طول تقریبی ۸۰۰ متر در شهرستان تویسرکان انجام شده است و بزودی عملیات بهسازی سیستم روشنایی تونل ولایت نیز آغاز خواهد شد.
 
نگاهداری افزود: پارسال ۴۵ کیلومتر سیستم روشنایی طولی و ۱۲ مورد نقطه ای به بهره برداری رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز ۵ کیلومتر طولی و ۵ مورد نقطه ای در دست اقدام راهداری است.
 
او ادامه داد: عملیات رفع کامل خاموشی سیستم های روشنایی جاده هاب استان به شکل جهادی در دست اقدام عوامل راهداری است و امیدواریم قبل از آغاز سفرهای زائرین اربعین حسینی تمامی خاموشی جاده های استان همدان رفع شود.

و اما این مقام مسئول حرفی از گردنه صعب العبور و پرحادثه اسدآباد سخنی به میان نیاورده در حالیکه طی چندین گزارش ااز این رسانه اعلام شد بخش اعظمی از این گردنه و نقاطه حادثه خیز آن در یک پیچ خطرناک خاموش شد.

این گردنه پرترددترین راههای مواصلاتی استان است  که روزانه بیش از هزاران وسیله نقلیه سبک و سنگین از آن عبور می کند.

البته ناگفته نماند کنارگذر این شهر نیز که به تازگی یکی از لاین های آن به راه افتاده، همچنان بدون روشنایی است و نیاز مبرم به نصب روشنایی دارد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal