آخرین اخبار

1. تير 1398 - 11:36   |   کد مطلب: 32755
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر راه آهن اسدآباد امسال دارای 30 میلیارد تومان اعتبار بوده که باید فعلا مطالعات این طرح انجام شود.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در این زمینه، افزود: انجام مطالعات راه آهن اسدآباد زمان‌بر خواهد بود اما هم دارای اعتبار و هم قابلیت اجرایی است و باید قبل از هر چیز مطالعات تکمیلی آن انجام گیرد. آزاد راه همدان- کرمانشاه که از اسدآباد عبور خواهد کرد نیز در حال حاضر در وضعیت مطالعه قرار دارد.

 

وی با اشاره به بحث تونل گردنه اسدآباد خاطرنشان کرد: این امر در دست پیگیری بوده که باید ابتدا امسال مطالعات آن انجام گیرد سپس برای سال آینده ردیف بودجه برای آغاز آن داده شود و قول داده شده که اعتبار لازم آن به هر میزان که باشد اختصاص یابد.

رنجبرزاده در ادامه از افتتاح و بهره برداری پروژه ملی کنارگذر اسدآباد قبل از فرارسیدن اربعین خبر داد و اظهار کرد: این طرح  بر اساس ابلاغ و اعلام  وزارت راه سرانجام پس از 10 سال حداکثر تا شهریورماه افتتاح و به بهره برداری رسیده و زیر بارترافیک خواهد رفت.

وی اضافه کرد: پروژه کنارگذر برای اتمام و تکمیل به 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در حال حاضر 10 میلیارد از این اعتبار تأمین شده  و  در قانون بودجه نیز دارای 4 میلیارد اعتباراست و برای 10 میلیارد باقیمانده پیمانکار قول داده پروژه را متوقف نکند و به انجام برساند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت در پایان با اشاره به حادثه خیز بودن راه روستاهای هودرج و دهگلان یادآور شد: با حضور وزیر راه در اسدآباد در هفته گذشته، مقرر شد برای این دو روستا زیرگذر احداث شود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal