آخرین اخبار

7. تير 1398 - 15:13   |   کد مطلب: 32800
امام جمعه اسدآباد در انتقاد از نابسامانی‌ها؛
آقای استاندار اسدآباد ضعف مدیریتی دارد
امام جمعه اسدآباد خطاب به استاندار همدان گفت: اسدآباد هیچگاه مانند امروز اینقدر ضعف مدیریتی نداشته است، ماههاست که این شهر با سرپرست اداره می شود و در استانه انتخابات قرار داریم این شهر نابسامان است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، شهادت حضرت امام صادق ع را تسلیت گفت.

 

وی بااشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه س گفت: پدران و مادران با شاخه گلی از دختران خود دلجویی کنید و البته دختران نیز باید دینداری، حجاب و عفاف را از حضرت معصومه س الگو بگیرند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه، گفت: مردم باید هشدارهای دادستان را جدی بگیرند و با دستگاه قضا همراهی کنند.

 

وی تعامل رئیس دادگستری و دادستان را با ما مسئولان قابل تقدیر دانست، گفت: بسیاری از مشکلات بدون پرونده سازی حل شده است.

 

حسینی مجد با اشاره به روز صنعت، معدن و تجارت، گفت: بنده شاهد تلاش رئیس صمت برای توزیع سهمیه کالاهای اساسی هستم که خالصانه تقدیر می کنم.

 

وی با اشاره به زدن پهباد آمریکایی ها، گفت: سپاه بااین اقدام ابهت امریکا را شکست که قابل تقدیر است.

 

امام جمعه اسداباد خطاب به استاندار همدان افزود:  اقای شاهرخی اسدآباد هیچگاه مانند امروز اینقدر ضعف مدیریتی نداشته است، ماههاست که این شهر با سرپرست اداره می شود و در استانه انتخابات قرار داریم این شهر نابسامان است.

 

وی گفت:  ما از استاندار ناراحتیم که هر شهرداری که انتخاب می شود، دوماه طول می کشد تا استانداری نسبت به تأییدیه آن اقدام می کند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal