آخرین اخبار

9. مرداد 1398 - 22:29   |   کد مطلب: 33064
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان:
کودکان روستایی پا به پای شهری رشد کنند
رشد و بالندگی کودکان روستایی و مناطق کمتر برخوردار پا به پای کودکان شهر آرزوی همیشگی نویسنده «دختر شینا» بوده که امروز به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان معرفی شد و مادرانه به دنبال تحقق آرزوی دیرینه اش است.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از نافع، بهناز ضرابی زاده عصر روز سه شنبه در آیین تکریم از مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان و نخستین روز کاری خود توجه به  روستاها و رشد و بالندگی کودکان ساکن در مناطق کمتر برخوردار را مهمترین برنامه کاری اش در این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راه نیازمند همراهی مربیان دلسوز و با حوصله هستیم.

 

وی که خود را مادر همه فرزندان همدان معرفی کرد، بهره مندی از فعالیت ها و برنامه های هنری و فرهنگی را حق تمام کودکان دانست و افزود: مناطق شهری و روستایی باید به یک اندازه از این امکانات بهره مند شوند و برای این مهم نیاز به تلاش مضاعف داریم.

 

ضرابی زاده به استفاده از مربیان با توجه به توان و مهارتشان تاکید کرد و افزود: از هر تخصصی در جایگاه خودش بهره می بریم.

 

توجه به کتابخانه های سیار و پستی از برنامه های دیگر مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان است که این امکانات را ثروت و دارایی های با ارزش معرفی می کند و سفارش اکید دارد که از این پس باید قدرش را بیشتر بدانند.

 

این نویسنده برجسته استان ابراز امیدواری کرد با صداقت، مهرورزی و تلاش بتواند برای شادابی و پویایی کودکان همدانی گام بردارد و کانون پرورش فکری را مانند قبل روسفید نگه دارد.

 

محمدرضا جوادی پیش از این مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بود و امروز در آیینی با حضور معاون فرهنگی این نهاد و جمعی از مسئولان استانی از زحماتش قدردانی شد.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal