آخرین اخبار

25. خرداد 1401 - 10:55   |   کد مطلب: 42496
مژگان هادی از برگزاری 10 کارگاه خلاقانه شامل نقاشی سفالگری، نمایش خلاق، طراحی، شاهنامه خوانی، کاردستی، تکه دوزی، خوشنویسی، نقاشی روی بوم، عکاسی، نوشتن خلاق در کانون پرورش فکری اسدآباد خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال می‌توانند برای شرکت در کارگاه‌ها تا یکم تیرماه ثبت نام کنند.

مژگان هادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از آغاز ثبت نام کلاس‌های کارگاهی حضوری در تابستان امسال خبر داد و گفت:  در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این کارگاه‌ها از ابتدای تیرماه آغاز به کار می‌کنند.

 

 

وی مهلت ثبت نام در کلاسهای کارگاهی کانون را یکم تیرماه دانست و گفت: این کارگاه‌ها شامل نقاشی سفالگری، نمایش خلاق، طراحی، شاهنامه خوانی، کاردستی، تکه دوزی، خوشنویسی، نقاشی روی بوم، عکاسی، نوشتن خلاق است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد شرایط عضویت در کانون پرورش فکری را یک برگ کپی شناسنامه و مبلغ 20 هزار تومان برای عضویت یکساله عنوان و خاطرنشان کرد: این کارگاه‌های ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال است.

 

وی شهریه هر کارگاه را 100 هزار تومان دانست و گفت: افراد برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33112700 تماس بگیرند.

 

هادی بهره مندی از مزایای کتابخانه و فعالیتهای فرهنگی را شامل شرکت در مسابقات فرهنگی هنری ، حضور در مهرواره‌ها و جشنواره های ملی و بین‌المللی ،شرکت در برنامه های فرهنگی کانون در طول سال برشمرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal