آخرین اخبار

20. اسفند 1399 - 8:51   |   کد مطلب: 38449
درخواست مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از شهرداری اسدآباد؛
زمین همجوار کانون پرورش فکری اسدآباد تعیین تکلیف شود
بهناز ضرابی‌زاده با اشاره به تنظیم سند مالکیت ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد، خواستار تعیین تکلیف زمینی که در محدوده جاده سلامت این شهر قرار گرفته، شد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در نشستی با شهردار اسدآباد در محل شهرداری این شهر، به تشریح برنامه‌ها، اهداف و رویکردهای کانون پرداخت و خواستار همکاری بیش‌ازپیش شهرداری با کانون پرورش فکری شد.

وی همچنین به تنظیم سند مالکیت ساختمان کانون اشاره کرد و نسبت به تعیین تکلیف زمینی که در محدوده جاده سلامت این شهرستان قرار گرفته تاکید کرد.

در ادامه شهردار اسدآباد نیز جایگاه و نقش کانون را در پرورش کودکان و ساخت آینده بسیار خوب و ارزشمند خواند و بر لزوم همکاری‌های فرهنگی بین کانون و شهرداری تاکید کرد.

 

وی افزود: شهرداری خود را از نهادها و ادارات فرهنگی جدا نمی‌داند و معتقد است، ساخت تاسیسات و فضاهای شهری بدون کار فرهنگی بی‌اساس است.

 

شهردار اسداباد  همچنین به مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ به عنوان یکی از ضروریات مدیریت شهری، باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

 

  ‏در پایان این نشست، مدیرکل کانون، یکی کتاب‌های خود به نام 《گلستان یازدهم》 خاطرات همسر شهید سردار علی چیت‌سازیان را به شهردار شهر اسدآباد اهداء کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal