آخرین اخبار

13. مرداد 1398 - 20:33   |   کد مطلب: 33123
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه طی ۲ روز گذشته ۳ تن گوشت مرغ گرم در اسدآباد توزیع شده است، گفت: سهمیه ای از مرغ منجمد نیز برای جبران کسری احتمالی در بازار توزیع شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شنبه گذشته جلسه ای با مسئولان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دست اندرکاران توزیع مرغ در مغازه ها و فروشگاه های اسدآباد برگزار شد، گفت: خروجی این جلسه تصمیم گیری در خصوص نخوه نظارت بر بازار اسدآباد بود.

 

درویشی اضافه کرد: طی ۲ روز گذشته ۳ تن گوشت مرغ گرم در اسدآباد توزیع شده و در راستای تدابیر انجام شده طی ۲ روز آینده نیز مرغ گرم تنظیم بازاری در اسدآباد توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای جبران کسری بازار؛ مرغ منجمد نیز در سطح شهر توزیع شده است، عنوان کرد: موضوع امتناع مرغداری ها از فروش مرغ به کشتارگاه در اسدآباد را تکذیب می‌کنم و طی هفته جاری و با فرارسیدن زمان عرضه مرغ مرغداری‌ها به کشتارگاه  شاهد این اتفاق خواهیم بود.

 

رئیس شورای تأمین اسدآباد با بیان اینکه برخی افراد به دنبال ایجاد نوسان قیمت در بازار گوشت مرغ هستند، عنوان کرد: دستگاه های نظارتی بیش از پیش بازرسی ها را قوت داده اند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal