آخرین اخبار

22. مرداد 1398 - 10:54   |   کد مطلب: 33207
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۵ سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال؛  به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۵ سارق در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با هویت مشخص در سرقت موتورسیکلت فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود : پس از بررسی صحت خبر و شناسایی محل سکونت متهمان، طرح منطقه ای با لحاظ آخرین اطلاعات و گزارشات موجود با همکاری رده های تابعه اجرا شد.

 

وی ادامه داد: ماموران با همکاری ماموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی یوسف آباد به مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای تابعه اعزام و در یک اقدام ضربتی، ۴ نفر از آنان را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری مواد مخدر نیز کشف شد.

 

سرهنگ یاری با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در عملیات دیگری در نتیجه اجرای این طرح، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی موسی آباد در بررسی اخبار واصله یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی که دارای سابقه سرقت از تهران بود را کشف و یک سارق تجهیزات آبیاری بارانی مزارع را دستگیر و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از مالکان وسائط نقلیه خواست در مراقبت از وسائط خود دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal