آخرین اخبار

22. مرداد 1398 - 11:03   |   کد مطلب: 33216
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر لغزندگی جاده ناشی از بارش باران و ناتوانی راننده در کنترل سواری تیبا در گردنه اسدآباد، یک تن از سرنشینان این وسیله نقلیه جان باخت.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ظهر روز گذشته بر اثر ریزش باران در بخشی از جاده های این استان از جمله گردنه اسدآباد شاهد آبگرفتگی و لغزندگی سطح جاده بودیم.

 

وی اضافه کرد: لغزندگی سطح جاده باعث بروز چندین تصادف جرحی و خسارتی و واژگونی خودرو در گردنه آورزمان، جاده همدان - تهران، گردنه اسدآباد و دیگر جاده های استان همدان شد.

 

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: یک دستگاه سواری تیبا با چهار سرنشین از سمت کرمانشاه به همدان در حال تردد بود که پس از گذر از سربالایی گردنه اسدآباد و هنگام قرار گرفتن در سرازیری، در پیچ آخر این گردنه از مسیر اصلی منحرف و در لاین تردد خودروهای مقابل قرار گرفت.

 

سرهنگ عزیزی ادامه داد: این خودرو ابتدا با خودرو سواری دنا برخورد کرده و پس از پیچیدن به دور خود با یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد که این سانحه منجر به مرگ یکی از سرنشینان سواری تیبا شد.

 

وی تردد با سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه را عامل وقوع این سانحه دانست و اظهار داشت: رانندگان در اولین بارندگی باید با دقت بالا و سرعت پایین تردد کنند.

 

رئیس پلیس راه استان همدان توضیح داد: به علت وجود روغن، گازوئیل و سایر مواد در سطح جاده، در نخستین بارندگی سطح جاده چرب، لزج و لغزنده شده و رانندگی بسیار خطرناک می شود.

 

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه سوانح احتمالی باید با سرعت مطمئنه تردد کرد تا در صورت نیاز به استفاده از سیستم ترمز، بتوان خودرو را کنترل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal