6. شهريور 1398 - 11:50   |   کد مطلب: 33355
سرپرست شهرداری اسدآباد از احداث پارک بانوان این شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با همكاری نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک به منظور رفاه حال بانوان اسدآبادی پارک بانوان در یكی از مناطق شهر احداث خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد جمور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه در حال حاضر با درنظر گرفتن فضای 30 هكتاری پارک زائر، فضای سبز شهر اسدآباد به 75 هكتار افزایش یافته است، افزود: از نظر سرانه فضای سبز، شهر اسدآباد در استان از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار بوده و به منظور صرفه جویی در مصرف آب، شهرداری اسدآباد درنظر دارد كه آبیاری فضای سبز را به صورت مكانیزه انجام دهد.

وی همچنین از تجهیز ومرمت كارخانه آسفالت  شهرداری این شهر خبرداد و اظهار کرد: در تلاش هستیم با همكاری شورای اسلامی شهر و به منظور تأمین آسفالت موردنظر شهرداری این كارخانه را راه اندازی کنیم.

سرپرست شهرداری اسدآباد با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر نیز خاطرنشان کرد: با توجه با افزایش چشمگیر خودروهای شهر اسدآباد می طلبد كه در مناطق پرتردد شهر برای كاهش بار ترافیک پاركینگ های عمومی احداث شود که به همین منظور شهرداری شهر از سرمایه گذاران احداث پاركینگ به طور جد حمایت می كند. 

وی افزایش بودجه را در محرومیت زدایی مناطق محروم شهر مهم ارزیابی كرد و یادآور شد: با توجه به وجود نقاط  محروم سطح شهر توجه به وضعیت عمران و آبادانی این مناطق امری لازم و ضروری بوده  كه با افزایش بودجه می توان به این مهم دست یافت. 

جمور با اشاره به برخی اقدامات انجام شده عمرانی شهرداری شهر از ابتدای سال تا کنون خاطرنشان کرد: ایجاد پاركینگ 2 هكتاری در بهشت زهرا، پیشرفت 80 درصدی المان شهدای پارک جنگلی، ایجاد 20 سرعتكاه و رنگ آمیزی آن با نظر كارشناسان راهنمایی و رانندگی، تكمیل و ساخت میدان شهرک فرهنگیان، تكمیل گارد و ساخت دیوار حائل در جاده سلامت، جدولگذاری گرانیتی بلوار شهید قهاری و بازسازی كانال عرضی بلوار شهید قهاری به سمت ارشاد را می توان بخشی از اقدامات عمرانی انجام شده این شهرداری از ابتدای سال تاکنون برشمرد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal