آخرین اخبار

24. خرداد 1402 - 12:55   |   کد مطلب: 45265
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد با اشاره به دلایل تقاضای استعفای خود، گفت: برای ادامه تحصیل و کار پژوهشی استعفانامه به شورا ارائه کردم که با آن موافقت نشد.

علی توکلی‌صالح در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص استعفای خود و تقدیم آن به شورای اسلامی شهر اسدآباد، گفت: به دلیل ادامه تحصیل و کار پژوهشی تقاضای استعفا از شورا را ارائه کردم که با عدم موافقت اعضا مواجه شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در خصوص دیدار خود و اعضای شورا با مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان، اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و ارتقا سلامت آنان، جلسه‌ای به منظور ایجاد امکانات ورزشی و تفریحی برگزار و  موضوعاتی را پیشنهاد دادیم.

 

وی با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواری یکی از ورزش‌های است که رغبت نوجوانان و جوانان به سمت آن زیاد است در حلی که این ظرفیت در اسدآباد مهیا نیست، گفت: ما آمادگی برای مشارکت در ساخت و ایجاد این ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری را با اداره ورزش داریم که قرار است مسئولان ورزش استان برای بررسی موضوع اقدام کنند.

توکلی‌صالح با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان برای راه‌اندازی مجموعه تفریحی فرهنگی ورزشی پارک بانوان این شهر، گفت: یکی از مطالبات به حق بانوان ایجاد پارک است که سال‌ها بلاتکلیف باقی مانده و امیدواریم با همکاری اداری ورزش این امر انجام شود.

وی تصریح کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار برای هیئت‌های ورزشی و تقویت بنیه آن‌ها و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان، موضوع تجاری‌سازی(مولدسازی) مجموعه آزادی یا سایر اماکن ورزشی در این دیدار مطرح و ما اعلام آمادگی کردیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: ورزش‌های خاص یا همگانی در سطح فضای سبز یا محلات و  جاده سلامت از دیگر پیشنهادهای ما به اداره ورزش بود.

 

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و جزء اولین انتخاب مردم در شورای اسلامی شهر اسدآباد بود.

اسدآباد از کمترین امکانات تفریحی و ورزشی برای بانوان برخوردار است و این درحالی است که نیمی از جمعیت این شهرستان را بانوان شکل می‌دهند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal