آخرین اخبار

12. شهريور 1398 - 10:48   |   کد مطلب: 33410
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کل اعتبارات این شهرستان ۲۳ میبلیارد تومان است که ۶ میلیارد تومان از این میزان را به آموزش و پرورش اختصاص داده ایم ، افزود: روستاهای مأوا و سمیران نیاز به مدرسه دارند که باید ساخت آن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با تأکید بر ساماندهی سرویس های مدارس اظهار کرد: باید وسایل نقلیه ای را برای سرویس مدارس تهیه شود که چارچوب اماکن و راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

 

وی گفت:  براساس مقررات برنامه ریزی شود که تعطیلات مدارس هم برای دریافت میزان مبلغ هزینه سرویس مدارس لحاظ شود.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کل اعتبارات این شهرستان ۲۳ میبلیارد تومان است که ۶ میلیارد تومان از این میزان را به آموزش و پرورش اختصاص داده ایم ، افزود: روستاهای مأوا و سمیران نیاز به مدرسه دارند که باید ساخت آن در دستور کار قرار گیرد.

 

 

وی اسدآباد را یکی از شهرستانهای محروم کشور دانست و گفت: جامعه این شهرستان به لحاظ استفاده از امکانات ورزشی و استخر محروم هستند چرا که هنوز استخرهای آن تکمیل نشده است.

 

 

رئیس آموزش وپرورش اسدآباد هم از کلنگ زنی مدارس سمیران و مأوا در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در روستای سمیران از وارثان اقای فرزانه زمینی را به میزان دو هزار متر مربع برای احداث مدرسه ای در این روستا اختصاص دادند که در داخل روستا ساخته می‌شود.

 

 

غلامرضا همایی لطیف گفت: امسال باید ۴ مدرسه توسط نوسازی آسفالت شود. 

 

وی بااشاره به برنامه های دفاع مقدس، گفت: امسال در این هفته نمایشگاههایی برپا خواهد شد.

 

وی از برگزاری جشن جوانه ها، غنچه ها و شکوفه ها در مدارس خبر داد و گفت: وصیت نامه شهدا در آغاز سالتحصیلی در صفوف دانش آموزان قرائت شود.

 

 

رییس راهنمایی و رانندگی اسدآباد هم بر خط کشی عابر پیاده در مسیر مدارس تأکید کرد و گفت: شهرداری نسبت به این امر تا قبل از بازگشایی مدارس اقدام کند.

 

علی فریدی افزود: اسدآباد مرکز معاینه فنی ندارد و رانندگان باید برای انجام معاینه فنی وسایل نقلیه خود به شهرهای مجاور بروند که ما در این زمینه زیاد سخت گیری نمی کردیم اما به لحاظ اینکه امروز بسیاری وسایل نقلیه سرویس مدارس را عهده دارند که باید موارد ایمنی ان لحاظ شود.

 

 

وی تأکید کرد: وسایل نقلیه ای را برای سرویس مدارس انتخاب شوند که وسیله نقلیه برای خود راننده باشد.

 

 

معاون سازمان نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه از سال ۹۱ تاکنون ۱۱۳ مدرسه در قالب ۵۷۷ کلاس درس سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده است، گفت: برای اجرای این امر یک میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان از اعتبارات ملی هزینه شده است.

 

 

محمدرضا مرادی بابیان اینکه درحال حاضر هیچ کلاس درس نداریم که با بخاری نفتی گرم شود، گفت: ۳۸ بخاری هرمتیک تحویل آموزش و پرورش و نصب شده است.

 

 

وی گفت: میزان مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعتبارات در خصوص پروژه های آموزشی و فرهنگی اسدآباد اختصاص داده شده که ۳ میلیارد و ۲۵ میلیون اعتبارات استانی و ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان است.

 

 

معاون سازمان نوسازی مدارس استان همدان گفت: با اجرای این پروژه ها اسدآباد به مثابه کارگاه مدرسه سازی است.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal