آخرین اخبار

9. مهر 1400 - 16:28   |   کد مطلب: 40189
رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد خبر داد:
آغاز کلاس حضوری در ۱۱۵ مدرسه روستایی و کم جمعیت اسدآباد
حسین عسگری‌مهرور از آغاز کلاس حضوری در ۱۱۵ مدرسه روستایی و کم جمعیت اسدآباد خبر داد و گفت: کلاسهای مهارتی و کارگاهی در هنرستانها، پایه اول ابتدایی در همه مدارس شهر و روستا با توجه به شرایط آمار وکلاس ،حداقل یک روز در هفته به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری‌مهرور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد پیش ازخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به بازگشایی مدارس، از والدین خواست که در انجام امور آموزش و پرورش مشارکت و با دانش آموزان در نگاه کردن به برنامه مدرسه تلوزیونی و برنامه شاد همراهی کنند.

 

 

وی از آغاز کلاس حضوری در ۱۱۵ مدرسه روستایی و کم جمعیت اسدآباد خبر داد و گفت: کلاسهای مهارتی و کارگاهی در هنرستانها، پایه اول ابتدایی در همه مدارس شهر و روستا با توجه به شرایط آمار وکلاس ،حداقل یک روز در هفته به صورت حضوری خواهد بود.

 

 

وی بااشاره به آغاز کلاسهای حضوری از اول آبان در سایر مدارس، گفت: مقدمات و تمهیدات بهداشتی در همه مدارس انجام شده است.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد به کاهش مشکلات روحی و روانی و بلاتکلیفی دانش اموزان با آموزش حضوری اشاره کرد و گفت: شماره تلفن۱۵۷۰ برای مشاوره تخصصی کشوری برای کاهش مشکلات روحی و افطردگی و نابهنجاریهای اجتماعی است که والدین نی توانند ارتباط بگیرند.

 

 

وی در پایان سخنانش به مشکلاتی که فضای مجازی و آموزش غیر حضوری ایجاد کرده، اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal