آخرین اخبار

14. شهريور 1398 - 12:56   |   کد مطلب: 33433
رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد از ابلاغ 112 تنی اقلام شکر، روغن و برنج سهمیه ای برای نذورات هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: هفته آینده این میزان سهمیه وارد اسدآباد می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، رحیم قربانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به توزیع اقلام و کالاهای اساسی در ایام محرم وصفر بین هیأت‌های مذهبی، اظهار کرد: سهمیه شهرستان اسدآباد در مجموع اقلام برنج، روغن، شکر به میزان ۱۱۲ تن است که به ما فعلا اعلام شده است.

 

وی گفت: امسال در ایام محرم و صفر برای هیأت های مذهبی سهمیه برنج هندی به میزان ۴۷ تن به قیمت ۶۵۰۰ ، شکر ۱۸ تن به قیمت ۳۲۵۰، و روغن منجمد به میزان ۴۷ تن به قیمت ۱۵ درصد کمتر از بازار در حلب‌های ۴ و ۱۶ کیلویی اعلام شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد اذعان داشت: سهمیه اقلامی که امسال برای محرم و صفر به شهرستان داده شده، تنها به هیئات مذهبی برای نذورات است که با نامه از اداره تبلیغات اسلامی داده می شود.

 

وی تصریح کرد: میزان مرغ منجمد هم در بازار موجود است و به قیمت ۱۲۵۰۰ به فروش می رسد و البته سهمیه ای هم برای آن درنظر گرفته شده که عملی در اسدآباد تمایل به آوردن آن نیست چرا که به صرفه نیست.

 

قربانی تأکید کرد: هیئات مذهبی می‌توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و دریافت نامه ای از این اداره، از طریق عامل فروش میزان کالاهای مصرفی خود را دریافت کنند.

 

وی افزود: میزان سهمیه ابلاغی به شهرستان اسدآباد بر اساس میزان جمعیت درنظر گرفته شده و قیمت اقلام نیز ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار اعلام شده است.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal