19. مهر 1398 - 14:47   |   کد مطلب: 33768
امام جمعه اسدآباد گفت: اربعین حسینی ترکیبی از عشق و ایمان به امام حسین ع است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد،  با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: یاد مرگ یکی از مقدمات رسیدن به تقوا است و یاد آن ما را به خدا نزدیک می کند.

 

 

وی بااشاره به مناسبت‌های مختلف هفته جاری گفت: در آستانه اربعین حسینی چهلمین روز شهادت امام حسین ع میلیون‌ها عاشق از شیعیان گرفته تا غیر از شیع خود را در مسیر پیاده روی قرار می دهند.

 

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه اربعین حسینی درسهای بزرگی دارد که ترکیبی عشق و ایمان و عقل و عاطفه است، افزود: خون مظلوم می‌جوشد و زیباترین و گرانقدرترین خون امام حسین ع است که درواقع خون بهای این خون خداست.

 

 

وی افزود: خیلی‌ها خواسته اند که شعله ایمان و عشق به امام حسین را از بین بردارند اما کور خوانده‌اند چرا امروز اربعین شاهد حضور میلیونها انسان از کشورهای مختلف است.

 

 

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از برپایی موکب و ایستگاههای صلواتی در مسیر زایران حسینی در ایران و عراق، گفت: می طلبد که خادمان حسینی با خوش رویی و خوش برخوردی از زائران پذیرایی کنند.

 

 

وی با اشاره به سالروز پیوند اولیا و مربیان ، گفت: پدران و مادران باید کمک کار مدرسه باشند و در امور تربیتی دانش اموزان توجه کنند.

 

 

حسینی به دیدار و فرمایشات رهبر انقلاب با نخبگان اشاره کرد و گفت: ایشان از دانشگاهها بخاطر انکار کردن موفقیت‌های علمی گله مند بودند.

 

 

وی با اشاره معرفی شهردار جدید اسدآباد، گفت: در سالجاری این سومین شهردار است که معرفی می شود بنابراین فعلا از شهردار جدید نه تعریف می کنم نه تمجید، اگر وی در امیدبخشی به مردم، اراستگی شهر و پیشرفت پروژه های موفق بود، قول می دهیم که از این تربیون از وی تشکر کنم اما اگر ثمره ای نبینیم، انتقاد خواهیم کرد.

 

 

امام جمعه اسدآباد گفت: مردم از شورای شهر و شهرداری راضی نیستند و شهر در تاریکی و مردگی است و بنده به عنوان امام جمعه این شهر خجالت و ناراحتم که هزاران زائر از این شهر عبور می کند شهر به صورت مرده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal